استانی 18:23 - 10 فروردین 1394
وزیر راه تأکید کرد
وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های بخش راه در دماوند تأکید کرد.

تسریع در اجرای پروژه‌های بخش راه در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس آخوندی دقایقی پیش در صدر هیئتی از مسئولان، روند اجرای پروژه‌های بخش راه در دماوند را مورد بررسی قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی که از سوی مسئولان استانی و شهرستانی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و ... همراهی می‌شد، بر لزوم اجرای هر چه سریع‌تر طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در بام ایران تأکید کرد.

فریبرز واحدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پارسال هشت پروژه شاخص در بخش راه و مسکن در سطح شهرستان دماوند تعریف شده بود.

وی افزود: شهرستان دماوند طبق تحلیل‌های موجود، در حوزه‌های راه روستایی و شهری برخوردار بوده و در خصوص راه‌های روستایی از محل اعتبارات وزارتخانه تخصیص خوبی پیش‌بینی شده ‌است تا راه‌هایی که سال‌ها از آسفالت آن می‌گذرد، بهسازی شود.

به گزارش فارس؛ وزیر راه و شهرسازی عصر امروز روند اجرای طرح مطالعاتی پروژه سرهار را بررسی کرد.

قبل از این، تصمیم بر این شده بود تا از محدوده گردنه سرهار و گردنه اسب چران به طول سه کیلومتر با مشارکت شهرداری، راه و شهرسازی و صاحبان معادن جاده استاندارد ساخته شود.


6115531
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است