گوناگون 16:52 - 14 تیر 1394

وزیر خارجه کشورمان امشب(یکشنبه شب) در مراسم احیای مرکز اسلامی امام علی (ع) وین شرکت می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، حدود یک سال پیش نیز مذاکرات هسته ای در ماه رمضان در وین برگزار شد.

 

وزیران خارجه سه کشور اروپایی امشب بار دیگر به وین سفر می‌کنند.

 

قرار است وزیر خارجه چین نیز روز دوشنبه به وین سفر کند اما هنوز از زمان حضور سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه خبری منتشر نشده است.

 

سرگئی ریابکوف، نماینده روسیه در گروه 1+5 پنجشنبه هفته گذشته وین را ترک کرده است و رسانه های روسی اعلام کردند که هر زمان به توافق نزدیک شویم وزیر خارجه روسیه خود را به وین می‌رساند.


6700319
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 430 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 600 هزار تومان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای امروزی، صنعت تولید مواد غذایی به سرعت در حال توسعه است و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» همه ما ممکن است اقدام به خرید انواع پنجره یو پی وی سی و یا آلومینیومی کرده باشیم...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بازوی رسمی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اپلیکیشن بله برای آگاهی و دسترسی سریع به موقعیت مکانی کتاب ها و غرفه های ناشران راه اندازی شده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست بانک سینا در بازدید از تعدادی واحد های ستادی اظهار داشت برنامه های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» با امضای تفاهم نامه های راهبردی، سامانه هوشمند سوخت کشور با سخت افزار و نرم افزارهای بومی با مشارکت بانک ملت نوسازی می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 409 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 400 هزار تومان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 783 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 814 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات «ومعادن» در سال های اخیر با افزایش سرمایه گذاری مستقیم و مشارکت در پروژه های مهم معدنی مانند طرح مس جانجا، گندله سازی صباامید غرب خاورمیانه و… در راستای توسعه زنجیره ارزش گام برداشته است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، هم پای مردم شریف ایران در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور پرشوری خواهند داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است