استانی 18:22 - 29 آذر 1393
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تا نسبت به حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوشاتر بوده و آنان را از لحاظ شغلی و معیشتی تامین کنند.

مسئولان نسبت به حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوشاتر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی تیموری بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با همکاری‌های انجام شده مابین بنیاد شهید استان و سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکنون 500 یادواره شهدای آذربایجان غربی برپا شده است.

وی با اشاره به میزان پرداختی به خانواده‌های شهدا توسط بنیاد شهدا و امور ایثارگران کشور، گفت: امسال حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان به حساب خانواده‌های شهدا و ایثارگران واریز شده است.

وی با اعلام نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص حل و فصل مشکلات خانواده‌های شهدا از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد تا خانواده‌های شهدا را به صورت راهنمایی کرده و در حل مشکلات آنان خانواده‌ها را به دستگاه‌ها و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع ندهند.

تیموری با تاکید بر لزوم شناسایی ایثارگران و همچنین خانواده‌های شهدا که دچار فقدان شغلی و یا معیشتی هستند، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تا نسبت به حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوشاتر بوده و آنان را از لحاظ شغلی و معیشتی تامین کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در پایان از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد در صورت برگزاری همایش برای خانواده‌های شهدا با بنیاد امور ایثارگران هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/61003

 


5456778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است