استانی 23:55 - 31 فروردین 1398

می‌خواهیم به انتظار مردم گرگان پایان دهیم/جای خالی بانوان در سالن

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – محمد صالحی: تیم شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم قدرتمند و پرمهره شیمیدر تهران برای نخستین بار به فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور راه یافت و مجوز حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا را کسب کرد.

«حمیدرضا کلاسنگیانی» در نخستین فصل حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم شهرداری گرگان دست به کار بزرگی زد و تاریخ ساز شد تا پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران را در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری مهر در خصوص صعود تیم شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال و رویارویی با پالایش نفت آبادان، جواز حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و میزبانی این تورنمنت، حمایت بی نظیر هواداران گرگانی، جای خالی بانوان در سالن مسابقه و رمز موفقیت تیمش سخن گفت.

هنوز کارمان تمام نشده است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص صعود این تیم به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران که برای نخستین بار رخ داد، اظهار کرد: ما از ابتدای فصل روند خوبی را در پیش گرفتیم و هفته به هفته بهتر شدیم تا پس از قرار گرفتن در مکان سوم جدول و پیروزی مقابل آویژه صنعت مشهد به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم.

حمیدرضا کلاسنگیانی افزود: برای دیدار نخست مرحله نیمه نهایی مقابل شیمیدر در تهران برنامه ویژه‌ای داشتیم که خوشبختانه نتیجه داد و با پیروزی مقابل این تیم قدرتمند حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کردیم تا در گرگان کار را تمام کنیم.

وی ادامه داد: در دیدارهای سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی در گرگان خدا به ما کمک کرد، بازیکنان فوق العاده بودند و هواداران هم سنگ تمام گذاشتند تا با پیروزی در هر دو دیدار به فینال برسیم.

وی تصریح کرد: با رسیدن به فینال لیگ برتر هنوز کارمان تمام نشده و می‌خواهیم اتفاقی را رقم بزنیم که بسکتبال گرگان سال‌هاست به آن نیاز دارد.

بانوان گرگانی به کدامین گناه نمی‌توانند به سالن بیایند؟

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تمجید از هواداران این تیم گفت: حضور پرشور هواداران و حمایت مردم گرگان در این فصل و به خصوص در دو دیدار مرحله نیمه نهایی در گرگان بسیار قابل لمس بود و حتی هوادارانی که نتوانستند به سالن مسابقه بیایند با قلب و روح خود انرژی مثبت را به تمام تیم منتقل کردند.

کلاسنگیانی بیان کرد: نکته منفی و دردناک این جشن حضور نداشتن بانوان در سالن امام خمینی گرگان برای تشویق تیم محبوب شهرشان بود و من نمی‌دانم بانوان گرگانی به کدامین گناه نمی‌توانند برای حمایت از تیم بسکتبال این شهر به سالن بیایند؟

وی ادامه داد: در تمام ایران حضور بانوان در سالن مسابقات مانعی ندارد اما در گرگان این اجازه را نمی‌دهند و چرا مسئولان توپ را در زمین یکدیگر می‌اندازند و هیچ مسئولی شهامت ندارد بگوید من اجازه ورود بانوان به سالن بسکتبال گرگان را نمی‌دهم؟

چرا مسئولان توپ را در زمین یکدیگر می‌اندازند و هیچ مسئولی شهامت ندارد بگوید من اجازه ورود بانوان به سالن بسکتبال گرگان را نمی‌دهم؟

کلاسنگیانی اضافه کرد: بنده به عنوان رئیس هیئت بسکتبال گرگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان مکاتبه کردم و ایشان که همواره حامی بسکتبال و ورزش بوده‌اند رضایت خود را برای ورود بانوان به سالن بسکتبال گرگان اعلام کردند.

وی گفت: من نمی‌دانم در این شهر چه کسانی تصمیم می‌گیرند، در تمام ایران بانوان در کمال آرامش و امنیت به سالن مسابقات می‌روند و باید بدانیم که این رویداد ورزشی مختص به تمام جامعه است و نباید به یک قشر و جنسیت محدود شود.

کلاسنگیانی خاطرنشان کرد: وقتی ما با موفقیت بانوان خوشحال می‌شویم آنها هم با موفقیت ما خوشحال می‌شوند و بیاییم یک بار برای همیشه واقع بینانه و به دور از هر گونه حساسیت و تبعیض جنسیتی، احازه ورود بانوان به سالن بسکتبال گرگان را بدهیم تا آنها هم در شادی‌ها شریک باشند و لذت ببرند.

وی یادآور شد: بانوان بسکتبالدوست گرگانی در شادی‌های ما شریک هستند و به دور از سالن مسابقه از ما حمایت می‌کنند و جای خالی آنها همواره احساس می‌شود، از مسئولان مربوطه انتظار دارم برای فینال لیگ برتر بسکتبال اجازه حضور بانوان را در سالن بسکتبال گرگان بدهند و مطمئن باشند چیزی به خطر نمی‌افتد.

پالایش نفت تیم بهتری از پتروشیمی است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص رویارویی با پالایش نفت آبادان در فینال لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: هر تیمی که لیاقت داشته باشد به فینال می‌رسد و به طور قطع پالایش نفت آبادان تیم بهتری از پتروشیمی بندرامام بود و بازی‌های بهتری ارائه کرد.

کلاسنگیانی افزود: پالایش نفت تیم خوب با بازیکنان با کیفیت است و بازی راحتی مقابل آنها نخواهیم داشت و برای نبرد سخت مقابل این تیم آماده می‌شویم.

وی تصریح کرد: مقابل تیمی قرار می‌گیریم که همواره در لیگ برتر جزو مدعیان بوده اما از آنها شناخت کافی داریم و باید از میزبانی در دو دیدار نخست فینال نهایت بهره را ببریم.

کلاسنگیانی ادامه داد: حداکثر پنج دیدار در فینال لیگ برتر بسکتبال خواهیم داشت که برای قهرمانی باید در سه دیدار پیروز شویم، میزبانی دو دیدار نخست و در صورت تساوی میزبانی دیدار پنجم کفه ترازو را به نفع ما سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر در دو دیدار نخست پیروز شویم با خیال راحت به آبادان می‌رویم و از نظر روحی شرایط بهتری از آنها خواهیم داشت و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

کلاسنگیانی خاطرنشان کرد: خیلی چیزها روز مسابقه رقم می‌خورد و امیدوارم در روز مسابقه از موقعیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و به انتظار مردم گرگان برای قهرمانی پایان دهیم.

وی یادآور شد: هواداران و مردم خوب گرگان سرمایه‌های اصلی بسکتبال این شهر هستند و اطمینان داریم در دیدار فینال بیش از گذشته تیم شهر خود را حمایت می‌کنند.

همدلی، رفاقت و غیرت رمز موفقیت ماست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت تیمش چیست، گفت: مهم‌ترین شاخصه تیم ما همدلی و رفاقت است، ما شرایطی ایجاد کردیم تا همگی با هم برای موفقیت بجنگیم و برای رسیدن به یک هدف تلاش کنیم و این موضوع به مردم گرگان هم منتقل شد.

من به ۱۵ سربازی که در اختیار دارم افتخار می‌کنم زیرا آنها با جان و دل می‌جنگند و تمام آنها چه در زمین و چه روی نیمکت، قلب و احساس خود را برای موفقیت تیم می‌گذارند

کلاسنگیانی افزود: همدلی، رفاقت و غیرت بازیکنان به مردم گرگان هم تزریق شد و هواداران پس از سال‌ها با بسکتبال آشتی کردند و این اتفاق بزرگی برای این شهر است.

وی ادامه داد: من به ۱۵ سربازی که در اختیار دارم افتخار می‌کنم زیرا آنها با جان و دل می‌جنگند و تمام آنها چه در زمین و چه روی نیمکت، قلب و احساس خود را برای موفقیت تیم می‌گذارند و من روی تک تک آنها حساب کرده‌ام.

کلاسنگیانی تصریح کرد: در بسیاری از فصل‌ها این اتحاد و همدلی در تیم گرگان وجود نداشت و تیم‌های پرمهره زیادی داشتیم که بین ۹ تیم هشتم شدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در رقابت فینال هم با حمایت مسئولان، هواداران و رسانه‌ها پیروز و قهرمان شویم.

میزبانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا اتفاق بی نظیری است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص کسب مجوز حضور این تیم در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و میزبانی از این تورنمنت گفت: ما می‌توانیم پیشنهاد میزبانی این رقابت‌ها را بدهیم و اگر مورد قبول واقع شود اتفاق بی نظیری برای بسکتبال و ورزش گرگان خواهد بود.

کلاسنگیانی افزود: باید از آقای علمی مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان تشکر ویژه داشته باشم، ایشان از علاقمندان و مشوقین بسکتبال گرگان است که طی این مدت همواره از تیم حمایت کرده و ما مورد لطف خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: آقای علمی به عنوان مدیرعامل تیم تمام کارها را حتی خارج از سیکل اداری تسهیل کردند و در موفقیت تیم ما نقش بسزایی داشتند.

وی در پایان یادآور شد: هر چقدر حلقه اتحادمان محکم‌تر باشد قوی‌تر خواهیم شد و به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌شویم.


10108028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است