استانی 14:15 - 17 خرداد 1399

کنترل ورودی‌ های جنوب کرمان/ کرونا باعث تعطیلی نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی ظهر شنبه در جلسه استانی ستاد کرونا بیان داشت: تست‌های مثبت در استان رو به افزایش است لذا باید هر چه سریع‌تر برنامه جدیدی تنظیم و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه از این به بعد نمی‌توان در استان محدودیت قائل شویم، افزود: اعمال محدودیت در استان عملی نیست و فایده‌ای هم ندارد ضمن اینکه ما یک یا دو سال آینده با این مسأله دست به گریبان هستیم و کرونا تمام نمی‌شود.

استاندار کرمان گفت: معتقدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه مردم الزامی است، همچنین باید فروشگاه‌ها، اصناف و … از لحاظ تخلفات بهداشتی کنترل شوند که این کنترل‌ها باید توسط بازرسان از اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و… اعمال شود.

فدایی تصریح کرد: باید از این به بعد ضوابط توسط همه اجرا و کنترل شود و با متخلفان برخورد کنیم ضمن اینکه تیم‌های بازرسی مجدد باید فعال شوند و بر ادارات، بانک‌ها، اصناف و … را کنترل و نظارت کنند.

وی با بیان اینکه دیگر نمی‌توان اقدام به تعطیلی کنیم، گفت: باید تمام تأکید را در زمینه کنترل نظارت‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها بگذاریم و با متخلفان برخورد کنیم ضمن اینکه اخلال در پروتکل‌های بهداشتی جرم محسوب می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: مدیران ادارات جنوب استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا تا پایان خرداد مجاز هستند از طریق فضای مجازی، دورکاری، حذف خدمات غیر ضروری و کاهش کارمندان اقدام به کاهش ازدحام جمعیت در ادارات کنند.

وی ادامه داد: ورودی‌های شهرهای جنوب استان کرمان از سمت سیستان بلوچستان و هرمزگان تا پایان خرداد ماه سال جاری کنترل شوند هم چنین کارگروه بهداشتی تشکیل شود و تخلف بهداشتی را تعریف کنند.


10562347
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است