استانی 12:45 - 02 مهر 1392
مسئول بسیج دانش‌آموزی هندیجان خبر داد
مسئول بسیج دانش‌آموزی هندیجان گفت: 175 نفر در آزمون علمی «آیه‌های تمدن» هندیجان شرکت کردند.

حضور 175 نفر در آزمون علمی «آیه‌های تمدن» هندیجان

سعید سنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با بیان اینکه آزمون علمی آیه‌های تمدن به منظور شناسایی نفرات برتر و راه‌یابی به مرحله استانی برگزار شد، اظهار کرد: در این آزمون که در پایگاه مقاومت بسیج شهید فهمیده برگزار شد 175 از دانش‌آموزان هندیجانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی هندیجان ادامه داد: دانش‌آموزان مقاطع ششم ابتدایی تا دوم دبیرستان در آزمون امسال آیه‌های تمدن در این شهرستان حضور یافته بودند.

سنگری تصریح‌کرد: پس از برگزاری آزمون 59 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون موفق به کسب نمره و رتبه لازم شدند.

وی با اشاره باه اینکه نفرات برتر این آزمون به مرحله استانی آزمون آیه‌های تمدن در خوزستان راه یافته و باید با دانش‌آموزان دیگر از شهرهای مختلف استان به رقابت بپردازند، خاطرنشان‌کرد: به‌منظور آمادگی و ایجاد شرایط مناسب برای دانش‌آموزان هندیجانی راه یافته به مرحله استانی تسهیلات و برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

سنگری ارائه آموزش‌های لازم علمی برای آمادگی بیشتر حضور در آزمون و همچنین مشاوره رایگان از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: امیدواریم دانش‌آموزان هندیجانی بتوانند با تلاش مناسب در این زمینه به رتبه‌های مناسبی در رقابت با دیگر دانش‌آموزان استان دست یابند.


1678267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است