فرهنگی‌هنری 12:09 - 30 آذر 1393
خرم آباد - ایرنا - پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح یکشنبه همزمان با 28 صفر با حضور پرشور مردم و مسوولان در شهر زاغه تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان لرستان در این خصوص گفت: این دو شهید در عملیات های خیبر و کربلای دو به فیض شهادت نائل آمدهاند.



ناصر فرید افزود: این شهدا 21 و 23 ساله هستند و به عنوان نخستین شهدای گمنام در شهر زاغه تشییع و خاکسپاری شده اند.



به گفته وی همچنین شب گذشته مراسم وداع با این شهدا با حضور مردم و مسوولان برگزار شد.



7269/542

انتهای پیام /*


5459419
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر رویداد‌های باغ هنر درمورد برگزاری دو رویداد مهم امید فردا و تصویر یک پایان در باغ هنر توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، عناوین برتر مرحله نهایی رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» را کسب کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های سیما همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتابِ تهران، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه های سیما همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتابِ تهران، برنامه های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع دستی خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال آماده‌سازی برای میزبانی از مردم است و ۱۶ اردیبهشت ناشران غرفه‌های خود را از ستاد نمایشگاه کتاب دریافت کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» چندی پیش برای دومین سال، جشنواره «هزار دف» در روستای پالنگان کردستان برگزار شد که با استقبال جمعیت زیادی از هنرمندان و هنردوستان سراسر کشور روبرو شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در حالیکه چند روز تا آغاز هفتادوهفتمین دوره جشنواره فیلم کن باقی مانده، کارکنان این فستیوال برای اعتصابات گسترده به توافق رسیدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» باز پخش ویژه‌برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری درباره سبک زندگی مسلمانان در جهان اسلام از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲:۴۵ به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است