استانی 01:53 - 10 مهر 1399
ایسنا/سمنان آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع امید آسمان "مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان"با حضور محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران و خیرین و جمعی از مسوولان استان در سمنان برگزار شد.

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد

دکتر فرهاد ملک، رئیس هیئت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در این آیین اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد خیریه راه آسمان به فضل الهی و با کمک همیاران و خیرین و نیک اندیشان به سرعت در دل و جان مردم نفوذ کرد و در این مدت منشا خدمات بسیاری شده است.

وی از راه اندازی و عملکرد مرکز پزشکی هسته ای این بنیاد در دو سال اخیر افزود: مرکز پزشکی هسته ای برگ زرین و درخشانی در کارنامه این بنیاد است و تا به حال بیش از ۱۰ هزار بیمار از این مجموعه بهره مند شدند.

ملک ادامه داد: مجموعه های مردم نهاد به دلیل اینکه از عمق جان و اندیشه خالصانه افراد خیر سرچشمه می گیرند، می توانند منشا اقدامات بزرگی باشند.

رئیس هئیت امنای بنیاد راه آسمان خاطرنشان کرد: بی تردید افتتاح مجموعه امید راه آسمان و یا مرکز جامع مبارزه با سرطان نیز  باعث خیر و برکت در کشور و استان خواهد بود.

این خیر نیک اندیش اظهارامیدواری کرد: مرکز جامع مبارزه با سرطان سمنان بتواند گام های بلندی در راستای رفع مشکلات بیماران و بازگرداندن سلامت بیماران بردارد.

✅ دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان:

🔸 مفتخرم که خدمتگزاران شما عزیزانی هستم که قدرت خیّری ارزشمند و بسیار والایی دارید.

🔸امروز شاهدیم باور خیّری آنچنان تقویت شده و همت خیّرین پشتوانه این مهم قرار گرفته تا پروژه مجتمع امید راه آسمان امروز کلنگ زده شود و روند اجرایی آن آغاز شود.

🔸 نگرش علمی، نگاه عالمانه و دانشگاهی نسبت به موضوع سرطان که در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد، امری بسیار ارزشمند و مولفه تمایز این سازمان مردم نهاد با دیگر سازمان های فعال در این حوزه است.

🔸 نگاه پیشگیرانه بسیار مطلوبی نیز به جهت جلوگیری از بروز سرطان در بین هموطنان، هم استانی ها و همشهریان عزیز در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

🔸 از تمامی خیرین عزیز به واسطه کلنگ زنی این مهم تقدیر و تشکر دارم و اطمینان دارم که بسیار زود مراسم بهره برداری و افتتاح این مرکز جامع سرطان رقم خواهد خورد.

@ostsemnan

@ost_shahrestanha

انتهای پیام


10742849
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است