استانی 18:25 - 29 آذر 1393
امام جمعه درگهان
امام جمعه درگهان گفت: مسئولان به مطالبه بر حق مردم این شهر که مالکیت اراضی آبا و اجدادیشان است باید هر چه سریع‌تر رسیدگی و اقدام کنند.

مالکیت اراضی آبا و اجدادی مطالبه بر حق مردم درگهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شیخ عیسی چهره‌افروز عصر امروز در جمع تعدادی از مردم شهر درگهان با اشاره به مباحث پیش آمده و تخریب 25 واحد منزل مسکونی توسط سازمان منطقه آزاد در درگهان اظهار داشت: برخی‌ها متاسفانه در قشم طی روزهای گذشته با تصمیماتی نامناسب زمینه ناراحتی تعدادی از مردم را رقم زده‌اند که ما می‌گوییم بهتر است به جای برخورد قهرآمیز از طریق تعامل و تفاهم راه رفتار با مردمی را که خواسته‌هایشان حق مسلم هر انسانی در این کره خاکی است پاسخ منطقی و جامع بدهند.

امام جمعه درگهان در ادامه از حضور نمایندگان مردم، طی روزهای گذشته در قشم و همچنین پیگیری‌ها و حضور دادستان و ریاست دادگستری قشم در شهر درگهان و استماع و رسیدگی آنها به مشکلات مردم تقدیر کرد.

به گزارش فارس، سیدمسلم دریانورد رئیس شواری درگهان قشم گفته است: در هفته گذشته گشت اراضی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه بیش از 200 مامور نیروی انتظامی، بالغ بر 25 منزل مسکونی را به جرم اینکه هیچ‌گونه مجوزی نداشته‌اند را در این شهر تخریب کردند.

وی افزوده: این در حالی است که در منزل شیخ عیسی چهره‌افروز امام جمعه درگهان پیرو جلسه‌ای که با شعبانی‌فرد جهرمی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم داشتیم، دستور و صورت‌جلسه شد که برای این اراضی سند صادر شود و اعلام کردند که مردم تشکیل پرونده دهند و بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

رئیس شورای درگهان با اشاره به اینکه به همین منظور کمیته‌ای تشکیل شد، اضافه کرده: دستگاه‌های مربوطه از جمله فرمانداری و سازمان منطقه آزاد، نماینده خود را مشخص و نماینده شورا و شهرداری نیز معرفی کرده و برای 15 دستگاه از این منازل با هماهنگی ادارات مربوطه برای رفع مشکل برق آنها اقدام شد.

بروز این مسئله و وقوع حوادثی در روستای کووه‌ای در روزهای اخیر سبب انتقاداتی از طرف مردم این منطقه شده است که گویا مسئولان مربوطه برای حل موضوع در حال رایزنی و پیگیری هستند.


5456773
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است