استانی 19:18 - 03 آذر 1393
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(عج) لرستان:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(عج) لرستان گفت: اولویت سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی حسین پازدار عصر امروز در همایش تجلیل از فعالان عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی استان لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: هفته بسیج زمان خوبی برای تجلیل از شهدا، جانبازان و رزمندگان و همچنین معرفی سازمان بسیج به عنوان مهمترین عامل در برقراری امنیت و اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: مردم لرستان به شایستگی نقش خود را در همه دوران انقلاب و به ویژه در 8 سال دفاع مقدس با تقدیم 6300 شهید ایفا کرده است که بسیجیان در این عرصه عملکرد بسیار خوبی داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(عج) لرستان، خدمت‌رسانی به مناطق محروم را اولویت کار سپاه و بسیج دانست و عملکرد برادران و خواهران بسیجی در این زمینه را خوب توصیف کرد و افزود: عملیاتی کردن فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از دیگر اولویت‌های سپاه است که بسیج سازندگی نیز نمونه‌ایی از این رهنمودها است و تداعی کننده، جهاد سازندگی است و علاوه بر آن فعالیت در حوزه فرهنگی مانند برگزاری اردوهای راهیان‌نور از دیگر برنامه‌های در اولویت سپاه است و در سال تحصیلی جاری تاکنون 16 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و گنجینه دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: به منظور آمادگی دفاعی و رزمی بسیج از جمعیت یک میلیون و 700 هزار نفری استان 600 هزار نفر در قالب بسیجی در سازمان‌های بسیج سازماندهی شده‌اند و در حوزه تربیت و کار فرهنگی و در جهت و تقویت بنیه دینی و آشنایی با مسایل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی حلقه‌های صالحین در میان بسیجیان شکل گرفته که نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش شده که ترویج این فریضه مهم از دیگر اولویت‌های سپاه ابوالفضل(ع) است و در این زمینه با بسیجیان فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

پازدار بیان کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آمادگی این را دارد، تا تمام ابزار و نیروهای خود را در جهت خدمت‌رسانی به استان بگذارد و در این راه از تمام دستگاه‌ها و مسئولان استان دعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش فارس؛ در پایان این همایش از تعدادی از فعلان عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان لرستان تجلیل شد.


5262201
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است