استانی 21:39 - 02 شهریور 1398

۷۵ طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی در آوج افتتاح می شود

نصرت الله علیرضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس بخشی از خدمات دولت در نقاط مختلف کشور است تا مردم با همه مشکلات و تنگناها در جریان خدمات دولتمردان قرار گرفته و به آینده امیدوار شوند.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت تعداد ۷۵ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان آوج افتتاح شده و آماده بهره برداری می شود.

علیرضایی تصریح کرد: این طرح ها شامل ۳۳ طرح در بخش دهیاری ها با پروژه هایی مانند زیرسازی، روکش آسفالت معابر، جدول گذاری، احداث بوستان و سنگ فرش است.

وی اظهارداشت: همچنین ۱۶ پروژه در بخش تولید و صنعت افتتاح می شود که بیشتر آنها صنایع کوچک و متوسط است.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: در حوزه آبخیزداری نیز ۶ میلیارد تومان طرح افتتاح می شود تا بتوان مقاومت منطقه را در برابر فرسایش خاک در بارندگی های شدید افزایش داد.

علیرضایی گفت: گازرسانی به ۳ روستای شهرستان آوج از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است که تنها یک روستای «بی آب» فاقد شبکه گاز است که در این ایام کلنگ گازرسانی به آخرین روستا نیز به زمین زده می شود.

وی اظهارداشت: تنها یک روستا به نام «کاروانسرا» فاقد برق بود که به میمنت هفته دولت این روستا نیز به شبکه سراسری برق خواهد پیوست.

فرماندار آوج اضافه کرد: همچنین دو طرح کشاورزی در شهرستان آوج به بهره برداری خواهد رسید که انتقال آب در روستای پرسپانچ و تجمیع اراضی در روستای صحبت لو با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از آن جمله است.

وی گفت: در حوزه گردشگری هم تنها پل معلق شهر آوج با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید و در برقرسانی هم ۹ پروژه افتتاح شده و سه واحد مسکونی به مددجویان واگذارمی شود.

علیرضایی تصریح کرد: در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار قزوین ۳ طرح شامل پل معلق، تجمیع اراضی کشاورزی و یک واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان آوج اظهار امیدواری کرد با افتتاح طرح های یاد شده کام مردم منطقه محروم آوج از خدمات دولت کمی شیرین شود.


10217532
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است