استانی 02:46 - 10 مهر 1393
فرماندار ساری:
فرماندار ساری گفت: 43 مأمور آمارگیر در سطح شهرستان ساری در امر سرشماری کشاورزی مشارکت دارند.

43 مأمور در سرشماری کشاورزی ساری مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی بیان داشت: با آغاز سرشماری از پنجم مهرماه امسال، ماموران آمارگیر در سطح روستاها در حال جمع‌آوری آمار کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اهمیت سرشماری کشاورزی، ارائه اطلاعات دقیق ازسوی بهره‌برداران کشاورزی و دامپروری، شرکت‌های رسمی و عمومی دارای فعالیت کشاورزی را خواستار شد و افزود: سرشماری عمومی کشاورزی، داده‌های آماری استاندارد برای تبادل اطلاعات با سازمان‌های آماری بین‌المللی را فراهم می‌سازد. اطلاعات جمع‌آوری شده در قالب گزارشات آماری در اختیار برنامه‌ریزان، مدیران جامعه پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری با اعلام اینکه 43 مامور آمارگیر در سطح شهرستان در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون نزدیک به چهار درصد از اطلاعات جمع‌آوری شده است.

وی همکاری و همیاری تمام روستاییان و کشاورزان با ماموران سرشماری را خواستار شد و گفت: دهیاران در روستا با همراهی ماموران سرشماری، گام موثری در این امر مهم داشته و در امنیت ماموران و همچنین ارائه اطلاعات دقیق توسط کشاورزان تاثیرگذارند. هر مامور آمارگیر، سرشماری از سه تا 9 روستا را براساس جمعیت و مساحت بر عهده دارد.

فرماندار و رئیس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: تا کنون هیچ مشکلی در این زمینه اعلام نشده و سرشماری به روال عادی در حال انجام است.


4853498
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است