سیاسی 09:58 - 07 مرداد 1395
رئیس مجلس شورای اسلامی حسین مظفر و امیدوار رضائی را به ترتیب به عنوان معاونین نظارت و قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین مظفر

نظر به تعهد و سوابق جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون نظارت مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌شوید.

از آنجا که نقش نظارتی قوه مقننه، مکمل قانونگذاری است و ایفای جدی این نقش علاوه بر جنبه پیشگیرانه و قانون پذیری، تاثیر بسزایی در سلامت دیوانی و تعالی کشور دارد، ضروری است با عنایت به شرح وظایف آن معاونت و به کارگیری نیروهای متعهد و کاردان، ارتباط موثر با کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین، نمایندگان ناظر در شوراها و مجامع عالی و سایر مراکز نظارتی کشور، ضمن شناسایی خلاء‌های موجود در تحقق دقیق این امر، بر عملکرد دستگاه‌ها به ویژه در اجرای قوانین، نظارت مستمر شود.

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را خواستارم.

علی لاریجانی

همچنین دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی دکتر امیدوار رضائی را به عنوان معاون قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب کرد. متن حکم به شرح ذیل می‌باشد:

جناب آقای دکتر امیدوار رضایی میرقائد

نظر به تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون قوانین مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌شوید.

با توجه به وظایف مصوب این معاونت در تدوین و تنقیح قوانین، به خصوص مفاد مندرج در آیین نامه داخلی، انتظار می‌رود با تلاش مجدانه و بهره‌گیری از توانمندی مدیران و کارشناسان کارآمد در ارائه خدمات به موقع به نمایندگان محترم و کمیسیون‌های مربوط اقدام نمایید.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب‌عالی و همکاران پرتلاش آن معاونت را خواستارم.

علی لاریجانی.

گفتنی است، پیش از این نیز علی افراشته به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب شده بود.


8066784
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام فلاحی گفت: کسانی که ممکن است جایگاهی داشته باشند اگر بخواهند مجوز مدرسه غیرانتفاعی بگیرند در گرفتن مجوز محدود می‌شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب حضور یافت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور از چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز به قانون، حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل حزب اعتدال و توسعه طی احکام جداگانه‌ای معاونین امور آموزش و امور هماهنگی کانون‌ها را منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور وضعیت شهرستان ری را در تقسیم استان تهران مشخص کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است