استانی 17:24 - 04 مرداد 1393
فرماندارسنقر:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: صدور پروانه کسب معتبر برای حدود یک‌هزار و 800 واحد صنفی در شهرستان سنقرو کلیایی حکایت از پویایی بازار و کسب و کار مردم دارد که باید این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

صدور 1800 پروانه کسب معتبر در سنقر حکایت از پویایی بازار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنقرو کلیایی، علیرضا ایزدی بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان سنقرو کلیایی اظهار داشت: پیگیری وضعیت معیشتی مردم تا حدودی به اصناف و واحدهای صنفی مربوط است که باید در خدمت‌رسانی به شهروندان دقت نظری بیشتری شود.

وی بیان داشت: اصناف و جامعه بازاری این شهرستان به لحاظ پیشینه تاریخی در عرصه‌های اقتصادی و تجاری برای تحقق رضایت‌ مردم باید بتواند با تمهیدات کارشناسی مسئولان، گام‌های رو به رشدی را در حوزه اقتصاد بردارند.

فرماندار سنقرو کلیایی تصریح کرد: صنوف از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند که برای روزی حلال در تلاش بوده و در نهایت برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

به گفته وی، صدور پروانه کسب معتبر برای حدود یک‌هزار و 800 واحد صنفی حکایت از پویایی بازار و کسب و کار مردم دارد که با تلاش مجمع امور صنفی، انتظار داریم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

ایزدی با قدردانی از نظا‌رت‌های منظم و مداوم بازرسان اتحادیه بر صنوف، خاطرنشان کرد: باید از واحدهای صنفی که موارد قانونی را لحاظ کرده‌اند، تقدیر ویژه‌ای صورت بگیرد.

این مسئول ادامه داد: باید در نظر داشت که در کنار برخوردهای سلبی و قهری، رویکرد تشویقی نیز از صنوف قانون‌مند در دستور کار قرار بگیرد. در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم مطلوب نیست و رعایت انصاف و مردم‌داری را از همه صنوف انتظار داریم.

فرماندار سنقرو کلیایی از اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی خواست تا روحیه خدمت‌رسانی صنوف را بیشتر از گذشته کنند و هدایای ویژه‌ای برای واحدهای صنفی که موارد بهداشتی، نرخ قیمتی و رفتار اخلاقی موجه با شهروندان را اعمال می‌کنند، در نظر گرفته شود تا آنان نیز برای خدمت به مردم و شهروندان دل‌گرمی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با رایزنی با برخی از بانک‌ها و شهرداری برای حل مشکل ساختمان مجمع امور صنفی، پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا حداقل برای تردد مردم و صاحبان صنوف برای امور اداری خود با زحمت کمتری مواجه شوند.


4332585
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است