ورزشی 08:47 - 29 مهر 1400
فوق ستاره بسکتبال ایران گفت: با هیچ یک از تیم‌های داخلی مذاکره جدی انجام ندادم و حدودا دو ماه پیش با سیچوآن قرارداد بسته بودم.

حدادی: با هیچ تیم داخلی مذاکره جدی نداشتم/ ۲ ماه پیش با سیچوآن بسته بودم

حامد حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط مصدومیت زانوی خود توضیح داد: متاسفانه پنج شش ماهی هست که درگیر این موضوع شده‌ام اما الان بهتر هستم. البته فعلا زمان میبرد تا صد درصد خوب شوم. 

او افزود: یک مقدار شرایط بدنی و شاید هم کمی شرایط سنی من باعث شد دیرتر به آمادگی برسم، اما همه تلاش خودم را به کار میگیرم تا بهتر از این هم شوم. در حال حاضر نیز هر روز تمرین میکنم تا به سطح بالای آمادگی برسم.

او درباره تمدید قراردادش با تیم سیچوآن چین نیز گفت: من حدودا یکی دو ماه پیش بود که قراردادم با تیم چینی را بستم، اما چون معلوم نبود که امسال بازیکن خارجی در لیگ چین میگیرند یا نه، اعلام نکردیم. 

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: پس از آنکه اعلام شد بازیکنان خارجی در لیگ چین بازی می‌کنند و باشگاه قراردادم را رسمی اعلام کرد، قرار بود این هفته به چین بروم که متاسفانه بخاطر پروتکل‌های شرکت پروازی نتوانستم عازم شوم.

او درباره مشکلی که برای پرواز داشت نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل کرونایی که چند وقت پیش گرفتم و واکسنی که زده بودم، آنتی بادی بدنم بالا بود و برای اینکه اجازه پرواز دهند، باید آنتی بادی بدنم کاهش یابد که پس از آن اعزام می‌شوم.

حدادی درمورد زمان دقیق اعزامش نیز گفت: منتظر فراهم شدن شرایط هستم و پس از آن راهی چین خواهم شد. فعلا زمان دقیق مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مدت زمان حضورش در ایران با تیم‌هایی داخلی نیز به صورت جدی وارد مذاکره شد؟ اظهار کرد: حقیقت این است که یکسری تیم‌ها مثل مهرام به بنده لطف دارند، اما اصلا صحبت جدی برای عقد قرارداد نداشتیم. یکسری تیم‌ها مثل شهرداری گرگان صحبت‌هایی انجام داد، اما اصلا جدی نبود.

انتهای پیام


11281916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است