استانی 13:07 - 02 آبان 1393
اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم اصفهان در نخستین دوره رسمی مسابقات بازی‌های الکترونیک انتخابی تیم ملی توانست با اخلاف روی سکوی قهرمانی بایستد.

اصفهان قهرمان بازی‌های الکترونیک کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین دوره رسمی مسابقات بازی‌های الکترونیک کشور که به میزبانی ما در مجموعه ملی اصفهان برگزار شد، تیم اصفهان با 13 امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد.

محمد مهدی کاظمی افزود: تیم‌های فارس و تهران هر کدام با 5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند؛ این مسابقات که در 4 رشته فیفا، پِس، کانتر و دوتادو برگزار شد که در رشته فیفا2015 نوید برهانی و محمد ابراهیمی از اصفهان و خشایار ثابت از بوشهر اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته پِس 2013 امیرحسین احمدی از تهران، سعید مجتهد زاده از البرز و صفری از قم اول تا سوم شدند؛ در دوتادو فارس اول، قزوین دوم و بوشهر سوم شد و در رشته کانتر اصفهان، سمنان و آذربایجان شریقی اول تا سوم شدند که در مجموع تیمی اصفهان با 13 امتیاز بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا پیش از این مسابقات با این شکل و شمایلی که ما برگزار کردیم نبود و هیات تقبل اسکان و تغذیه بازیکنان را برعهده گرفت که این برای نخستین بار در کشور بود و از سوی دیگر نخستین بار است که به نفرات برتر حکم قهرمانی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی اعطا شد.

کاظمی بیان داشت: مسابقات با استقبال بسیار خوبی روبرو بود و بیش از 250 بازیکن در رقابت‌ها حضور داشتند و نفرات برتر نیز به عنوان بازیکنان تیم ملی انتخاب و تا سال آینده که مسابقات بعدی برگزار شود در تیم عضویت دارند.

 

 

 

 


5026518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است