اجتماعی 10:13 - 08 بهمن 1398

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در آخر هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت پیش بینی هواشناسی گفت: طی امروز (۸ بهمن) جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۹ بهمن) با عبور موج تراز میانی از کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این وضعیت طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) در شمال شرق انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر روز جمعه (۱۱ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین طی روز شنبه (۱۲ بهمن) گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را در بر می‌گیرد.

به گفته وی از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ بهمن) کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر افزایش ابر و طی شب وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.


10366133
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: انتقال مرکز دفع زباله آرادکوه در دستور کار شهرداری قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابر پیاده یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان، از آماده‌باش هلال‌احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی، آینده پژوهی و تعامل با مردم توسط دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: مدیران برای برنامه ریزی در استان، نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور فرهنگی کمیته امدادکشور گفت: خدمات مشاوره‌ای درست می تواند موجب استحکام و پایداری خانواده ها در تمام زمینه ها شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» راز قتل مرد جوان در حالی پس از ۳ ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخورد‌های تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است