اجتماعی 21:27 - 14 آذر 1400
سربازی که در یک اقدام شجاعانه با خودرو به سارق زده و منجر به ناکام ماندن سرقت شده بود، ماجرا را روایت و تشریح کرد.

صراط:

 چند روز پیش فیلمی از لحظه یک سرقت در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک سارق در پیاده‌رو به‌دنبال یک خانم بود و در یک فرصت برای سرقت کیف این خانم اقدام کرده بود.

روایت سربازی که یک خانم را از دست سارق مسلح نجات داد+فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ این سارق پس از ضرب‌وشتم این خانم برای سرقت کیف وی اقدام کرده بود که در همان لحظه یک خودروی پراید به‌رانندگی یک سرباز از راه رسید و به این سارق کوبید.



در ادامه این سرباز از خودرو پیاده شد و با سارق مذکور درگیر شد و این سرقت با اقدام شجاعانه این سرباز ناکام ماند.



این سرباز که محمد نوری نام دارد و متولد سال ۷۲ و سرباز دانشگاه امام حسین (ع) است، در یک برنامه تلویزیونی در تشریح ماجرای روی‌داده اظهار کرد: بنده هر روز ساعت ۱۶ از پادگان خروج می‌کنم، آن روز به‌دلیل سردرد مرخصی ساعتی گرفته حدود ساعت ۱۳ از پادگان خارج شدم.



وی افزود: حدود ساعت ۱۳:۱۵ بعد از خروج از در دژبانی، متوجه شدم سوئیچ را جا گذاشته‌ام لذا برای برداشتن سوئیچ مجدداً به محل خدمت بازگشتم، طبق روال، خواستم خودرو را در کوچه پارک کنم، اما جای پارکی در کوچه نبود به همین دلیل تصمیم به پارک خودرو در یک کوچه دیگر گرفتم، در همین حین با صحنه سرقت از آن خانم مواجه شدم.



این سرباز ادامه داد: آن لحظه غیرتم قبول نکرد و با خودرو به وی زدم و با آن سارق درگیر شدم، دست من از پیش از این ماجرا آسیب دیده بود و حین درگیری، آسیب دستم بیشتر شد.



وی با بیان اینکه این سارق چاقو همراه خود داشت و چاقوی وی روی زمین افتاد، درباره علت اینکه چرا سارق از محل متواری نمی‌شد، گفت: این سارق مدام به من می‌گفت که چاقواش را به او پس دهم!



وی با اشاره به ایجاد یک صفحه ساختگی به نامش در فضای مجازی، گفت: آقایی در یک صفحه در اینستاگرام ضمن پخش تصاویر این ماجرا، خود را جای من معرفی و عنوان کرده که این کار را انجام داده است، مردم نیز بی‌خبر از همه‌جا پول به وی داده‌اند و این فرد از این اقدام سوءاستفاده کرده است.



سرهنگ اکبر شهباز؛ معاون اجرایی دانشگاه امام حسین (ع) نیز در این برنامه، ضمن تجلیل از اقدام این سرباز، خاطرنشان کرد: کار این سرباز بسیار ارزشمند است، مقدمات کار فراهم شده است و ان‌شاءالله وی به بهترین شکل مورد تشویق قرار می‌گیرد همچنین سعی می‌کنیم برای ۶ ماه اضافه‌خدمت وی نیز با لحاظ مقررات فکری کنیم و مورد عفو قرار گیرد، زیرا این ۶ ماه اضافه‌خدمت به‌دلیل این است که وی دیرتر به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.


11351938
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است