وبگردی 21:53 - 05 آذر 1393
مو یکی از مهمترین قسمت های بدن است که تغییرات در شرایط آن می تواند نشانه ای از بیماری های مختلف و یا مشکلاتی در سلامتی شما باشد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، توجه به مشکلاتی که برای موهای شما رخ می دهد می تواند تا حد بسیار زیادی از بیماری های بدن شما جلوگیری کند. برای اینکه با خطرناک ترین نشانه های مشکل مو آشنا شوید می توانید این مطلب را تا انتها بخوانید.



**ریزش روزانه 100 عدد مو نشانه بدی نیست ولی اگر با شانه کشیدن و یا خوابیدن میزان زیادی از موهای شما می ریزد می تواند نشانی از بیماری های هورمونی در بدن شما باشد که باید به آن ها دقت کنید. این بیماری ها می توانند مشکلات مختلفی در قسمت های مختلف بدن شما ایجاد کنند. یکی از بهترین راه های جلوگیری از این مشکل ورزش و همچنین استفاده از مواد غذایی طبیعی است.



**جنس موها در سر هر فردی ممکن است با دیگری متفاوت باشد و نازک و ضخیم بودن آن ها نیز از این دسته است. اما هر مویی دارای یک استاندارد خاص است. اگر احساس کردید که موهای شما بسیار نازک شده است باید سریعا به یک دکتر غدد مراجعه کنید. این مشکل می تواند نشانی از کم کاری های غده تیروئید شما باشد. برای درمان این بیماری سریعا به پزشک مراجعه کنید و آن ها می توانند به شما راهنمایی خوبی دهند.



**همانطور که گفتیم از دست دادن دانه ای مو در شرایطی خیلی هم بد نیست و همچنین لازم هم هست اما اگر به صورت دسته ای موهایتان را از دست می دهید می تواند نشانه ای از بیماری خاصی است که در آن بدن شما به خودش حمله می کند و بیماری های دیگر را به وحود می اورد. دراین شرایط مراجعه به پزشک بسیار لازم است و البته می توانید در تحول در شیوه غذا خوردن و همچنین ورزش از این مشکل پیشگیری کنید.



**با گذر عمر ممکن است موهای شما تغییر رنگ دهد و همچنین به رنگ خاکستری تبدیل شود اما اگر خیلی زودتر از موعد موهای شما خاکستری رنگ شد بدانید که دچار مشکلات خاصی از جمله کمبود ویتامین B12 است. همچنین ممکن است بیماری های دیگری نیز در پشت پرده خود داشته باشد. برای اینکار بهتر است ویتامین را در بدن خود تقویت کنید و همچنین خوردن غذاهای مقوی را فراموش نکنید.

5280150
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله گمشده روستای یلی بدراق شهرستان کلاله پس از ۵ روز جست‌وجو به کمک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق پیدا شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» افرادی که در خانواده‌های سمی بزرگ شده اند، اغلب در دوره بزرگسالی با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از شرایط زمینه‌ای مهم در زمینه مشارکت سیاسی زنان ساختار نابرابر و مردسالاری در حوزه کنشگری سیاسی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات غرورانگیز مجاهدان فلسطینی در قالب طوفان الاقصی در ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳)، اما همه این رشته‌ها را پنبه کرد و چنان ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی زد که هیمنه آن در ابعاد دفاعی، امنیتی، نظامی و اجتماعی یکجا فروپاشید. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رضایت فرد از ظاهر و اندام خود موجب احساس ارزشمندی و بهبود عزت نفس در فرد می‌شود؛ اما آن چیزی که عزت نفس را بالا می‌برد صرفاً ظاهر زیبا و یا زیبایی بینی نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها حمایت از مردم غزه به نقطه کانونی وحدت‌بخش میان امت اسلامی بدل شده است. در این شرایط استعمار نو برای وارونه نشان دادن شکست‌های میدانی مار دست‌آموز خود در منطقه، باز هم به دسیسه همیشگی متوسل شده است؛ تفرقه بینداز و حکومت کن! 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های اخیر منابع خبری از قریب‌الوقوع بودن صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری خبر دادند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اینترنت و فضای مجازی به همان میزان که مفید و سودمند است، می‌تواند برای کودکان و نوجوانان مخرب باشد این امر نیازمند کنترل مستقیم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» «الحشاشین» نام تله تئاتر مصری است که پخش آن در ۱۲ مارس ۲۰۲۴ آغاز شد و با نگرشی مغرضانه به کارگردانی پیتر میمی به دوران سده ۱۱ میلادی و خلافت فاطمیان و گروهی با عنوان حشاشین به رهبری حسن صباح می‌پردازد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است