استانی 19:39 - 09 مرداد 1393
رئیس هیئت بدمینتون قزوین خبر داد
رئیس هیئت بدمینتون قزوین از برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه کارکنان شرکت نفت برای نخستین بار در کشور به میزبانی قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقات بدمینتون شرکت نفت به میزبانی قزوین

صدیق سخن سنج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسابقات بدمینتون کارکنان شرکت نفت برای نخستین بار در کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود و کارمندان شرکت نفت از 12 استان در این مسابقه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: ورزشکاران در دو رده سنی زیر 26 سال و بالای 26 سال رقابت می‌کنند و این مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و دو نفره انجام می‌شود و ورزشکاران در قالب 24 تیم طی دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول در خصوص اجرای این مسابقه بیان کرد: داور و عوامل اجرایی شامل سالن و ادوات مسابقه را هیئت بدمینتون متقبل می‌شود و هزینه اسکان، پذیرایی و جوایز از طریق شرکت نفت صورت می‌گیرد و مسابقات بعد از تعطیلات عید فطر در سالن شهید رجایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقویم ورزشی سال جاری گفت: برگزاری مسابقات انتخابی استان بانوان در رده سنی نونهالان و نوجوانان، استعدادیابی، شرکت در لیگ برتر، آموزش و پرکردن اوقات فراغت، برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات دانشگاهی، برگزاری و شرکت در مسابقات جوانان و بزرگسالان پیشکسوت، برگزاری کلاس مربیگری و داوری در آوج و محمدیه، برگزاری کلاس داوری در قزوین و شرکت در مسابقات رنکینگ از اولویت‌های تقویم ورزشی هیئت بدمینتون قزوین است.

این مسئول یادآور شد: تقویم اجرایی سال گذشته با موفقیت انجام شد و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و ارتقای آن‌ها از درجه 3 به درجه 2، اعزام داوران به مسابقات، برگزاری مسابقات داخلی، شرکت در مسابقات لیگ و کشوری از جمله فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته است.

رئیس هیئت بدمینتون قزوین در خصوص فعالیت ورزشکاران افزود: آمار یک هزار و 200 نفری هیئت بدمینتون نشان از علاقه زیاد و فعالیت بالای این هیئت دارد و از این تعداد 700 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که نشان از فعالیت و تلاش بالای این ورزشکاران دارد.

وی عنوان کرد: تمامی این عوامل موجب شد قزوین در رتبه چهارم کشوری قرار گیرد و به دلیل محدودیت‌هایی که بانوان در ورزش دارند فعالیت این ورزشکاران در عرصه ورزش کمتر به چشم می‌آید ولی نباید از فعالیت آنها در سطح قهرمانی غافل شد.

سخن‌سنج، مشکلات مالی را عاملی جهت عدم تحقق اهداف هیئت بدمینتون خواند و عنوان کرد: در صورت رفع مشکلات مالی هیئت بدمینتون قزوین در سطح کمی و کیفی بهتری خواهد بود و کار فنی و تربیت قهرمانان از ما و حمایت مالی از مسئولان ادارات مربوطه است.

وی در خصوص رفع مشکل سالن اختصاصی اظهار کرد: شخصی خیر بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی برای احداث سالن بدمینتون اعلام آمادگی کرده است ولی تلاش‌های هشت ماهه این شخص نتیجه‌ای نداشته و مسئولان در این مدت سنگ‌اندازی کردند.

رئیس هیئت بدمینتون قزوین در پایان اضافه کرد: این شخص زمینی در منطقه مهرگان قزوین دارد که برای احیای ورزش قایقرانی و احداث سالن بدمینتون اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم با عنایت مسئولان و حمایت همه جانبه از این شخص نه تنها ورزش بدمینتون بلکه ورزش استان در تمامی رشته‌ها جایگاهی شایسته پیدا کند.


4362065
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است