استانی 22:50 - 11 شهریور 1393
معاون سازمان اوقاف:
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امامزادگان تجلی‌گاه تفکر قرآن و عترت‌ هستند که باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند.

امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی کشور تبدیل شوند

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) مشقت‌ها و ناملایمتی‌های بسیاری را در جریان اجرای امر رسالت متحمل شدند اما با آن همه لحظه‌ای اخلاق را کنار نگذاشتند.

وی افزود: تمسک به قرآن و در دل داشتن محبت اهل بیت (ع) مزد رسالتی محسوب می‌شود که با فرمان خداوند و از زبان پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به مردم ابلاغ شد؛ مزد رسالتی که خداوند و رسول وی به آن نیاز ندارند بلکه برخورداری از آن، سعادتمندی ما را در هر دو دنیا به ارمغان می‌آورد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: در دل داشتن محبت اهل بیت پیامبر (ع) و تکریم آنها بال پروازی برای رسیدن به قله‌های کمال است؛ قله‌های مرتفعی که افرادی چون سلمان نیز بدین وسیله به آن راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: امامزادگان، باقی‌مانده نسل مطهر اهل بیت پیامبر (ع) هستند که تکریم مقام آنها به مثابه تکریم توحید و جایگاه رسالت است.

شرفخانی بیان کرد: عداوت با امامزادگان از این روست که مقبره چنین بزرگوارانی تجلی‌گاه تفکر قرآن و عترت محسوب می‌شود؛ دشمنان نمی‌خواهند امامزادگان به قطب فرهنگی موثری در کشور تبدیل شوند، چراکه تحقق این مهم در تضاد با سیاست‌های آنهاست.

وی در خاتمه سخنان خود خواستار توجه بیش از پیش به بقاع متبرکه شد و تأکید کرد: تلاشی همه‌جانبه در راستای شناساندن امامزادگان در سطح ملی و بین‌المللی باید صورت گیرد.


4632196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است