اقتصادی 14:19 - 01 فروردین 1397
وزیر صنعت:
وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف ، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت.

صراط: به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت محمد شریعتمداری وزیر صنعت با صدور پیامی درباره نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای مدظله العالی

سلام علیکم

پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالی در اعلام سال ٩٧ بنام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

نام امسال برای همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی نوید بخش افقی روشن است.

بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر و تا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملی ایران اسلامی است.

در سایه این حمایت ملی و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی ایران ، احساس نشاط و سرزندگی جوانان میهن ، رضایت مصرف کنندگان ، امید بست.

اینجانب بعنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانی از تولید صنعتی ومعدنی و گسترش آن با بکارگیری سیاست های مناسب تولیدی و تجاری این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان می دهم وزارت صنعت معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

سال ١٣٩٧ را به فضل الهی با همکاری همه تولیدگران متعهد و متخصص و جوانان دانشمند و نهادهای دانش بنیان و همکاری جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهای طبیعی و گمرکی کشور و سایر همکارانم در دولت ، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف ، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار برای همه ایرانیان" ، پایدارتر و استوارتر باقی بماند.


9722071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به سکونت ۱۰ میلیون نفر در محلات بافت‌های فرسوده دولت با اجرای طرح کلید به کلید و بسته‌های تشویقی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کمک نوسازی بافت‌های فرسوده آمده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و محورهای منتهی به تهران را شاهد هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت هر روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ اردیبهشت ماه از سمت غرب کشور شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۷۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت از صادرات خرمای ایرانی به ۸۲ کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا ایرانگفت: تجار ایران باید برای هر کالا ۱۰ روبل پرداخت کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: هر بار با نزدیک شدن به محدوده حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ‌تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تغییر در قانون پیش فروش مسکن، زمینه ساز انتقال و جذب سرمایه‌ گذاران مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی تهران گفت: ویلایی‌سازی در ایوانکی تهران از طریق مشارکت‌های مردمی توسعه پیدا می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است