استانی 19:03 - 01 مهر 1400
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان مطرح کرد:
ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر لزوم تبیین نقش زنان دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: استان ۵۰۰ زن شهیده در راه انقلاب داده است.

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس/ وجود ۵۰۰ شهیده در لرستان

مریم سپهوند امروز یکم مهرماه، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بخشی مهمی از دفاع مقدس را بانوان تشکیل دادند، چرا که این قشر از جامعه نقش حیاتی و تاثیرگذاری در جنگ تحمیلی داشتند.

وی بر لزوم برجسته شدن نقش زنان در دوران دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از خانواده رزمندگان، تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان ایثارگری بانوان است، چرا اگر شجاعت بانوان در کنار دلاورمردی‌های رزمندگان نبود، شاید سرنوشت جنگ به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

سپهوند با اشاره به اینکه بانوان با عزتمندی و حفظ حیا و کرامت با حضور در فعالیت‌های اجتماعی توانستند نقش زینبی خود را ایفا کنند، افزود: در استان ۵۰۰ شهیده داریم که بخشی از آن‌ها را بانوان خانه‌دار تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به پاسداشت و گرامی‌داشت ایثارگری بانوان در یک روز از هفته دفاع مقدس به طور ویژه، گفت: در این هفته تلاش داریم از طریق برنامه‌های مختلف، همایش‌ها و نشست‌ها در فصای حقیقی و مجازی به نقش بانوان شهید بیشتر پرداخته شود که در این راستا همایش نقش زنان در دفاع مقدس، سوم مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام


11241468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است