اجتماعی 10:19 - 27 فروردین 1393
فرمانده مرزبانی کشور با اعلام اینکه مرزهای شرقی کشور با استفاده از بالن به صورت آنلاین رصد می شود، گفت: خودروهای گشت مرزی به سیستم ضدگلوله مجهز شدند.

خودروهای گشت مرزبانی ضدگلوله شد
به گزارش عرش نیوز،سردار حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در مراسم پایانی رزمایش اقتدار 3 اظهار داشت: بخش آشکار رزمایش اقتدار 3 از روز یکشنبه در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد که در این رزمایش همه سناریوها با موفقیت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: طی روز گذشته سلاح های مختلف در درگیری با دشمن فرضی مورد امتحان قرار گرفت. ضمن اینکه سلاح های جدید برخی صنایع که با کار مرزبانی متناسب بوده و کارایی لازم را داشت در این رزمایش به کار گرفته شد.

به گفته فرمانده مرزبانی تعدادی بالن نیز روز گذشته تست شد و تصاویر آنلاین منطقه را از طریق این بالن ها دریافت کردیم.

وی از رصد آنلاین مرزهای شرقی توسط بالن خبر داد و افزود می توانیم از همین جا مرزهای شرقی را از طریق بالن به صورت آنلاین کنترل و رصد کنیم.

وی با اعلام اینکه خودروهای گشت مرزبانی به سیستم ضد گلوله مجهز شده است افزود: برخی از خودروها را که برای گشت زنی در مناطق مرزی استفاده می کنیم و مورد تیراندازی قرار می گرفتند از قسمت باربند با همکاری شرکتهای سازنده ضد گلوله کردیم تا در صورت تهاجم مسلحانه از ایمنی لازم برخوردار باشند و این خودروها در مرحله پایانی رزمایش اقتدار 3 تست می شوند.

ذوالفقاری در مورد روز پایانی رزمایش گفت: امروز همزمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی سناریوهایی از جمله درگیری با اشرار مسلح در منطقه رزمایش برگزار می شود و در پایان نیز شاهد رژه نیروهای شرکت کننده هستیم.

به گفته وی، منطقه رزمایش از 6 ماه قبل آماده سازی شده و آب و برق سراسری نیز در منطقه ایجاد شده است که پس از اجرای رزمایش این منطقه و تجهیزات آن می تواند مورد استفاده کاروانهای راهیان نور قرار گیرد.

منبع:مهر


3494348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور از به ثبت رسیدن ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرا رسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است