بین‌الملل 07:51 - 07 بهمن 1393
منابع امنیتی عراق از تیراندازی یک فرد ناشناس به هواپیمای مسافربری امارات در فرودگاه بین المللی بغداد و زخمی شدن یکی از مسافران خبر دادند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه بین المللی بغداد هدف تیراندازی قرار گرفت.



این منبع امنیتی امروز (دوشنبه) به پایگاه خبری «السومریه نیوز» گفته که یک فرد ناشناس پس از فرودآمدن هواپیمای اماراتی در فرودگاه بین المللی بغداد، دو گلوله به سمت آن شلیک کرد.



این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود گفته که یکی از مسافران بر اثر این تیراندازی زخمی شد.

5709497
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه و هیئت همراه آن ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت های عراقی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» به اعتراف یک رسانه عبری زبان، خطراتی که سران سرویس های امنیتی حتی پیش از جنگ غزه نسبت به آن هشدار داده بودند امروز با شدت بیشتری اسرائیل را به چالش کشیده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر خارجه دولت موقت لبنان شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان را تسلیت گفت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور ترکیه در پیامی، شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت گفت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور روسیه در پیامی به رهبر معظم انقلاب شهادت رئیس جمهور و تنی چند از سران ایران را تسلیت گفت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شورای راهبردی روابط خارجی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در پیامی تصریح کرد: تحرک جناب آقای رئیسی در حضور منظم در اقصی نقاط کشور و در رسیدگی به مشکلات مردم زبانزد همگان بود.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان، دولت لبنان سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر سابق امور خارجه ایران در واکنش به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور گفت: فاجعه دیروز هم یکی از مقصرین اصلی آن آمریکا است که علی رغم دستور دیوان بین المللی دادگستری فروش قطعات هواپیما و هوانوردی را به ایران تحریم کرده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» لشکر فاطمیون با انتشار بیانیه ای با اشاره به سانحه بالگرد رئیس جمهور هیئت همراه ایشان اظهار داشت ایشان اجر خدمت بی شائبه، اخلاص و تعهد و پایداری بر آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف را گرفت و به خیل شهدا پیوست.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است