استانی 13:20 - 12 بهمن 1393
از 15 بهمن امسال صورت می‌گیرد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام 2 هزار دانش‌آموز قمی به اردوی راهیان نور از 15 بهمن امسال خبر داد.

اعزام 2 هزار دانش‌آموز قمی به اردوی راهیان نور

ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اظهار کرد: 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از 15 بهمن تا 15 اسفند امسال به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان طی سفر به مناطق عملیاتی جنوب از مناطق شلمچه، فتح المبین، هویزه، خرمشهر و... بازدید می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: پادگان محل استقرار دانش‌آموزان پادگان شهید زین‌الدین در اندیمشک و شهید حبیب‌اللهی در اهواز است که رزمایش نیز برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی گفت: دانش‌آموزان با اعزام به مناطق جنگی جنوب ارزش شهدا و اهداف بلند آنها را درک کرده و حس وطن‌دوستی و میهن‌خواهی در وجود آنها تقویت می‌شود.

حمزه‌ای تاکید کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که پس از پیروزی انقلاب این کشور همواره مورد تهاجم دشمن بوده و برای حفظ این انقلاب جوانان ایثار، شهادت، شهامت و شجاعت خود را نشان داده‌اند و آرمان‌های امام خمینی(ره) را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه اهداف و آرمان‌های انقلاب باید تداوم داشته باشد گفت: اگر جوانان دیروز توانستند استقلال را برای کشور به ارمغان آورند وظیفه جوانان امروز این است که امروز و فردا این نظام و کشور را حفظ کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور بدون تردید تحولات عمیقی در طرز تفکر و نگاه جوانان دارد تا با هجمه‌ها و توطئه‌های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی آشنا شده و از این طریق بصیرت دانش‌آموزان ارتقاء پیدا می‌کند و آگاهی بیشتری نسبت به شرایط روز کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف دیگر اردوی راهیان نور گفت: این اردوها ‌انگیزه و اعتماد به نفس دانش‌آموزان را تقویت می‌کند و درس بزرگ اعتماد به نفس را به دانش‌آموزان می‌دهد و حس خودباوری را در آنها افزایش می‌دهد.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: این مرحله دومین مرحله اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور است و 4 هزار نفر نیز در مرحله نخست به سرزمین‌های نور اعزام شده‌اند.


5749659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است