ورزشی 10:58 - 03 اردیبهشت 1397
کاروان تیم تراکتورسازی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان با هواپیمای اختصاصی که مالک باشگاه گسترش در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، به اهواز سفر می‌کند.

پرواز اختصاصی مالک گسترش برای تراکتورسازی بعد از رفتن آجورلو!

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق هماهنگی‌هایی که عباس الیاسی سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی با زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد داشت به خاطر سهولت سفرهای سرخپوشان تبریز، یک فروند هواپیما در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت.

ازاین‌رو کاروان تیم تراکتورسازی روز پنج‌شنبه در حالی عازم شهر اهواز می‌شود که هواپیمای اختصاصی باشگاه شاگردان ساغلام را به این سفر خواهد برد.

طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه نخستین باشگاه فوتبال ایران محسوب می‌شود که از هواپیمای اختصاصی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این اتفاق در حالی رخ می دهد که مصطفی آجورلو در زمان حضور خود به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز معمولا پروازهای چارتر این تیم را از شرکت هواپیمایی دیگری تهیه می کرد. اما با روی کار آمدن الیاسی و رابطه خوبی که بین او و مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز برقرار است هیچ بعید نیست در آینده ای نه چندان دور شاهد کمک های مالی و پشتیبانی بیشتری از گسترشی ها باشیم.

کمک های پشتیبانی و مالی مالک گسترش به باشگاه تراکتور در حالی صورت می گیرد که فرمانده سپاه عاشورای تبریز اعلام کرده است این باشگاه در پایان فصل به بخش خصوصی واگذار می شود.

به این ترتیب هیچ بعید نیست زنوزی هم یکی از گزینه های خرید باشگاه تراکتورسازی باشد.


9756086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است