استانی 16:35 - 09 اسفند 1395
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:
زنجان-رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از حجم سرمایه گذاری صنعتی کشورافزایش یافت.

سهم استان زنجان از حجم سرمایه گذاری صنعتی کشورافزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ناصر فغفوری در جلسه کمیته کمیسیون صنعت استان زنجان افزود: سهم استان زنجان از حجم سرمایه گذاری صنعتی کشور از ۶۹.۱ درصد در اسفند ماه سال ۹۲ به ۱۴.۲ درصد در آذر ماه سال ۹۵ افزایش یافت.

وی ادامه داد: ما در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه حجم سرمایه گذاری صنعتی در استان بودیم به طوریکه سهم استان از حجم سرمایه گذاری کشوربیشتر شده است.

فغفوری با اشاره به سرمایه گذاری های بزرگ صنعتی در استان گفت :هم اکنون ۳۶ پروژه بالای ۲۰۰ میلیارد تومان در استان در حال راه اندازی و فعالیت است.

وی با بیان اینکه در استان پتانسیل ها و موقعیت مناسب جهت جذب سرمایه گذاری های بزرگ وجود دارد عنوان کرد : استان از لحاظ امکانات و موقعیت استراتژیک فضای مناسبی جهت جذب سرمایه گذاری های بزرگ دارد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه اظهار داشت : طبق اعلام تامین اجتماعی در پاییز سال جاری میزان تعدیل نیروی کارگری در استان به صفر رسیده است که این امر در سابقه تامین اجتماعی بی سابقه بوده است.

وی عنوان کرد : بر اساس آمار های موجود در تامین اجتماعی ، به لیست بیمه اجباری استان تا آذر ماه سال جاری ۴۰۲۸ نفر افزوده شده است که ۹۰ درصد این میزان مربوط به افزایش تعداد بیمه شدگان در واحدهای تولیدی می باشد.

فغفوری در ادامه با اشاره به پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید یادآور شد : تاکنون ۹۶ میلیارد تومان نیز به صورت مستقیم توسط بانک ها پرداخت شده است .


8865241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است