استانی 15:33 - 06 مرداد 1393
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از توزیع 15 هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطریه در این شهرستان خبر داد.

توزیع 15 هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطریه در ملایر

به گزارش خبرگزاری  فارس از ملایر، علی کولیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: همزمان با روز عید سعید فطر پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد در این شهرستان مستقر می‌شوند.

وی از استقرار 214 پایگاه کمیته امداد ملایر برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها در میادین و خیابان‌های اصلی، میعادگاه‌های نماز عید فطر و مساجد شهر و روستا برپاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر تعداد پایگاه‌های این شهر را 60 مورد برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد 6 پایگاه در میادین اصلی، 20 پایگاه در محل برگزاری نماز عید و 31 پایگاه نیز در مساجد شهر ملایر برای جمع‌آوری زکات فطریه برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در روستاهای شهرستان ملایر نیز 89 مسجد آماده جمع‌آوری زکات فطریه مردم بوده و علاوه بر آن نیز مرکز نیکوکاری ملایر آماده جمع‌آوری زکات فطریه است.

کولیوند در ادامه به توزیع 15 هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطریه در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت‌: این پاکت‌ها نیز یک روز قبل در سطح شهر و درب منازل توزیع شده است.

وی از همشهریان خواست در زمان قرار دادن مبالغ قید کنند که مبلغ مربوط به زکات فطریه، کفاره و زکات سادات بوده تا کمیته امداد در توزیع مبالغ از نظر شرعی دچار مشکل نشود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر افزود: طبق هماهنگی‌های لازم با هیئت امنای مساجد، مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطریه در هر محل با شناسایی افراد نیازمند بین نیازمندان همان محل توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 100 میلیون تومان زکات فطریه در شهرستان ملایر جمع‌آوری شود که این مبلغ در سال گذشته 60 میلیون تومان بوده است.


4348846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است