استانی 04:24 - 07 مرداد 1393
مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه‌های مازندران:
مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه‌های مازندران گفت: مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی ساری و قائمشهر برگزار می‌شود.

ساری و قائمشهر از مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد میزبانی می‌کنند

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های مختلف طی روزهای چهاردهم تا بیست و هشتم مردادماه جاری در دو شهر ساری و قائمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به‌ صورت انفرادی و در رشته‌های ورزشی مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ورزشکاران در رشته‌های تکواندو، پینگ‌پنگ، کشتی آزاد، وزنه‌برداری، کاراته، کشتی فرنگی، شطرنج، بدمینتون و جودو در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و قائمشهر با هم رقابت می‌کنند.

رحیمی افزود: رشته‌های کشتی آزاد، کشتی فرنگی، ،شطرنج ، وزنه‌برداری و پینگ‌پنگ روزهای چهاردهم تا بیست و هشتم مرداد در واحد ساری و رشته‌های تکواندو، کاراته، بدمینتون و جودو طی روزهای چهاردهم تا بیست و هفتم مردادماه جاری در واحد قائمشهر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه‌های مازندران گفت: این دوره از مسابقات در گروه‌های (الف و ب) در چهار استان واحدهای دانشگاهی مازندران به میزبانی واحدهای ساری و قائمشهر، اصفهان به میزبانی واحد نجف‌آباد، همدان به میزبانی واحد همدان و خراسان‌رضوی به میزبانی واحد مشهد برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: اصفهان میزبان مسابقات کشوری برادران در رشته‌های والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال، فوتسال، ووشو و دوچرخه‌سواری، مازندران میزبان برادران در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، کاراته، پینگ‌پنگ، شطرنج، بدمینتون، جودو، همدان میزبان مسابقات خواهران در رشته‌های شطرنج، بدمینتون، تکواندو و کاراته و خراسان‌رضوی میزبان خواهران در رشته‌های والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال خواهند بود.


4351105
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است