استانی 22:56 - 23 مرداد 1397

شورای ورزش آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند احیا شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان ادیبی عصر امروز در نشست شورای عالی آموزش و پرورش خرمشهر با تاکید بر لزوم راه اندازی شورای ورزش آموزش و پرورش اظهار کرد: از شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند درخواست می شود تا برای احیای شورای ورزش آموزش و پرورش این منطقه برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه شورای ورزش آموزش و پرورش از سازمان منطقه آزاد اروند، ادارات ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی تشکیل می شود، افزود: در ابتدا احیای این شورا امکانات و نیروی انسانی آموزش و پرورش و منطقه در کنار هم قرار می گیرد و به ابلاغیه های ورزش آموزش و پرورش اکتفا نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، توسعه تعاملات ورزشی میان آموزش و پرورش و جامعه ورزش را مهمترین نتیجه تشکیل شورای ورزش آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: اگر با برنامه ریزی علم محور و برنامه محور عمل شود شاهد حضور ورزش آموزشگاهی در کنار منطقه آزاد اروند خواهیم بود.

وی بیان کرد: ورزش آموزشگاهی پشتوانه ورزش منطقه است و ادارات ورزش این آمادگی را دارند تا با برنامه ریزی برای در اختیار قرار دادن امکانات اقدام کنند و در مقابل این انتظار از آموزش و پرورش وجود دارد.

ادیبی در ادامه خواستار معرفی دانش آموختگان بورسیه منطقه آزاد اروند در رشته مدیریت ورزشی برای به کار گیری در هیات ورزشی شد و اظهار کرد: از آموزش و پرورش درخواست می شود ۱۰ نفر از مربیان ورزشی خود که از سوی سازمان منطقه آزاد در رشته مدیریت ورزشی دانشگاه چمران اهواز و علوم فنون خرمشهر مدرک کارشناسی ارشد دریافت کردند را معرفی کرده تا بتوان از این افراد در ریاست هیئت های ورزشی و برای توسعه ورزش منطقه استفاده کرد.


9874137
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است