ورزشی 01:55 - 14 اسفند 1393
مالک باشگاه استیل‌آذین در صفحه شخصی خود نوشت کنار می‌روم تا نشان دهم جنگی در کار نیست و آقای معاون نیز تصمیم خود را عملی کند.

 به گزارش پارسینه حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین در یک پست طولانی در صفحه اینستاگرامش، درباره ی فعالیت های اخیرش در پرسپولیس و البته و واکنش برخی مقامات به پرداخت پول از سوی او توضیح داده است. 



او در این پست برخی از حرف های خود را معطوف به شخصی به نام آقای معاون کرده است که ممکن است منظور او امیر خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و مسوول خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس باشد.



هدایتی با بیان اینکه هیچ جنگی برای تصاحب پرسپولیس در کار نیست نوشت: مطلع شدم که گفته‌اند این جانب مانع از ادامه فعالیت اسپانسری شرکت اول فصل هستم! در حالی که همگان شاهدند که اعلام شده بود با اسپانسر یک طرفه فسخ شده و پرسپولیس مدتی بدون حامی مالی بود تا جایی که در نیم‌فصل برای تقویت تیم از من به عنوان یک هوادار کمک خواستند و حقیر نیز به عشق هواداران مبالغی پرداخت کردم سپس در جلساتی که خدمت مسئولین بودیم تقاضای کمک مجدد به تیم را مطرح کردند که بدون اینکه قرارداد اسپانسری یا حضور در هیات مدیره داشته باشم چند میلیارد تومان بدون چشم‌داشت و به صورت بلاعوض و قرض‌الحسنه پرداخت کردم و فکر می‌کنم قسمتی از آرامش و نتایج اخیر گواه بر آن است.



بحمدالله ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز هم پاداش پیروزی اخیر در فرودگاه تقدیم بچه‌ها شد اما این گوی و این میدان اگر دیگرانی هستند که اکنون این باشگاه محبوب را حمایت و پشتیبانی می‌کنند به نفع آنان کنار می‌روم و از آنها نیز به عنوان یک هوادار تشکر می‌کنم البته امیدوارم خیل عظیم هواداران این باشگاه مجددا شاهد اختلاف‌افکنی و ترک خدمت مسئولین نباشند.



برای حقیر بیش از هر چیز موفقیت و سربلندی پرسپولیس و شادی هواداران مهم است. تا زمانی که زنده‌ام هرگاه نیاز بوده و باشد و اجازه دهند وارد گود شده و انجام وظیفه می‌کنم. بدون اینکه تحت نام اسپانسر یا هر عنوانی که نیاز به حضور فیزیکی من داشته باشد. هواداران و مسئولان ذیربط بدانند در شرایطی که اول با لطف خدا بعد تلاش و آرامش اعضای تیم پیروزی‌های پیاپی حادث شده سکوت می‌ کنم و کنار می‌روم تا ثابت شود جنگی در کار نیست و آقای معاون نیز تصمیم خود را عملی کند! امیدوارم به فضل خداوند در روز مزایده اتفاق مبارکی در انتظار باشگاه محبوبم باشد.



به نظر می‌رسد این اظهارات به دلیل توافق قریب‌الوقوع وزارت ورزش با شرکت بهنام پیشرو کیش است که دوباره قرار است اسپانسری پرسپولیس را بر عهده بگیرد.



5977793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است