استانی 16:26 - 13 خرداد 1399

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در صومعه سرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بخش گوراب زرمیخ ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت در سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مصلای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: روحیات سیاسی و اقتدار و صلابت در مقابل دشمن از ویژگی‌های بارز امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در طول عمر خود هرگز از آرمان‌های انقلاب و شهدا غافل نشد، بیان کرد: همه مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران باید رفتار و زندگی امام راحل را الگوی زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه گوراب زرمیخ با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلابی گری از دیدگاه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: پیروی از ولایت فقیه، داشتن وحدت کلمه، ساده زیستی و عدم وابستگی به خارج برخی از شاخصه‌های انقلاب گری از دیدگاه امام راحل بوده است.

جلالی با بیان اینکه امام همیشه در بیانات خود آمریکا را شیطان بزرگ خطاب می‌کردند و فرمودندآمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: امروز بعد از سی و یک سال که از رحلت جانگداز امام راحل باید بدانیم راه امام حرکت و مسیر ما باید همواره پیروی از آرمان‌های امام راحل باشد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک میراث ارزشمند از امام راحل به ما رسیده باید امانت دار این میراث باشیم.

امام جمعه گوراب زرمیخ با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام خمینی (ره)، افزود: این افکار و اندیشه‌ها باید به نسل سوم و چهارم انقلاب نیز منتقل و برای نسل‌های گذشته یادآوری شود.


10558452
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است