استانی 15:23 - 24 بهمن 1394
رئیس هیئت‌مدیره جمعیت علمی فن‌آوران نیشکر ایران گفت: هفت شرکت اروپایی در حال مذاکره برای نمایش آخرین دستاورد‌های خود در نمایشگاه بین المللی فن‌آوران نیشکر اهواز هستند.

حضور7 شرکت‌ اروپایی در نمایشگاه فن‌آوران نیشکر در اهوازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمود کم‌گویان در اهواز اظهار کرد: همچنین متخصصان این شرکتها سعی می کنند در بخش کارگاه این همایش حضور جدی داشته باشند تا دستاوردهای خود را به سایر متخصصان ارائه دهند.



وی با اشاره به اینکه استان خوزستان مرکز ثقل نیشکر ایران است اظهار داشت:  ایران بیست و چهارمین عضو بین‌المللی جمعیت فن‌آوران نیشکر جهان است و برای فعالان صنعت قند و شکر (چغندری) اروپا که در این نمایشگاه حضور دارند بازار مناسبی است.



رئیس هیئت‌مدیره جمعیت علمی فن‌آوران نیشکر ایران گفت: همایش ملی فن‌آوران نیشکر که هر دوسال یک بار برگزار می‌شد امسال به دلیل لغو تحریم‌ها شکل بین‌المللی به خود گرفته است.



وی تصریح کرد: در حال حاضر در دنیا رقابت بیشتر بین سه کشور عمده چغندری است  فرانسه به‌عنوان پیشتاز، سپس آلمان و بعد از آن‌ها انگلیس قرار دارد و  در حال حاضر فرانسوی‌ها بسیار راغب هستند که این ارتباط را با صنایع قند و شکر ایران هرچه زود‌تر برقرار کنند.



کم‌گویان افزود: در حال حاضر هفت شرکت اروپایی در این همایش شرکت خواهند کرد و دو شرکت دیگر هم محصولات جدیدی را ارائه می‌دهند و از کشور هند هم متخصصانی برای ارائه نتایج تحقیقات خود حضور خواهند داشت.



هشتمین نمایشگاه بین المللی فن‌آوران نیشکر ایران در چهارمین نمایشگاه تخصصی نیشکر و صنایع وابسته روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه جاری در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ی


7680110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است