گوناگون 12:44 - 13 مرداد 1394
در پیامی به جهادگران
آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می‌شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان‌پذیر است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: شرایط امروز فقط با کار جهادی امکان‌پذیر است

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن پیام این مرجع تقلید به جبهه جهادی منتظران خورشید به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

قال الله تعالی: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَ جَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»

این عمل ارزشمند که همانا تشکیل گروه‌های جهادی برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی در مناطق مختلف کشوری و مخصوصا مناطق محروم تدارک دیده شده است لازمه و نیاز ضروری امروز کشور است.

شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می‌شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است و لذا تاکید امام خمینی رحمة الله علیه و رهبر معظم انقلاب نیز دائما بر همین موضوع استوار بوده است.

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می‌دارید هدفتان الهی خواهد بود و مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل الله می‌باشد. لکن توصیه می‌کنم مراقب نفس خود باشید و شیطان را در قصد و هدف خود راه نداده و ریا و امور عادی را مد نظر قرار ندهید تا خداوند رحمت خود را شامل حال شما کرده و بهترین پاداش را به شما ارزانی کند و در همه حال خدا را مد نظر داشته باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید.»

انتهای پیام


6857537
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است