گوناگون 22:33 - 09 اسفند 1393
دوشنبه ۱۱ اسفند ۲ ایستگاه از خط۳ متروی پایتخت با حضور شهردار به بهره‌برداری می‌رسد تا تعداد ایستگاه‌های در دست بهره‌برداری تهران به عدد ۹۰ برسد.

 تا پیش از این 88 ایستگاه در خطوط یک تا 5 متروی پایتخت به بهره‌برداری رسیده بود که  با افتتاح ایستگاه‌های میدان‌ولیعصر در بخش میانی و شهرک شریعتی در بخش جنوبی خط3 تعداد این ایستگاه‌ها به 90 می‌رسد. همچنین قرار است با نصب تجهیزات پله برقی،2 ایستگاه میدان فاطمی و ایستگاه عبدل‌آباد به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل‌ونقل وترافیک شهردار تهران با اشاره به اهمیت خط3 متروی تهران در اتصال جنوب غربی شهر تهران به شمال شرقی و کاهش ترافیک شهری در این کریدور گفت: این خط با عبور از نقاط پرترافیک بسیار مهم تهران مانند میدان راه‌آهن، میدان منیریه، چهارراه ولیعصر، میدان ولیعصر، میدان فاطمی و ایستگاه‌های در حال ساخت شمالی و نیز تقاطع با خطوط مترو یک، 4، 6 و 7 نقش عمده‌ای در جابه‌جایی مسافران شهر تهران برعهده دارد. معاون شهردار تهران افزود: امروز با تأکید شهردار تهران و برنامه‌ریزی صورت گرفته، هیچ ایستگاهی بدون پله‌برقی افتتاح نمی‌شود که ایستگاه میدان ولیعصر و شهرک شریعتی از خط3 مترو مصداقی از این مسئله است.


5944899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است