استانی 18:53 - 06 شهریور 1393
به مناسبت هفته دولت
بالغ بر 6 پروژه عمرانی در بخش کرگانرود تالش به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

6 پروژه عمرانی کرگانرود تالش افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس دفتر غرب گیلان، بخشدار کرگانرود بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های این بخش اظهار کرد: در هفته دولت جاری طرح‌های عمرانی مختلفی به بهره‌برداری رسید که 170 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

اکبر اولیایی با بیان اینکه این طرح‌ها برای 30 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است، افزود: برای پروژه‌های افتتاح شده بالغ بر یک میلیارد و 857 میلیون تومان هزینه شده است.

وی بهره‌برداری از آسفالت خیابان شهید رجایی و شهید بهشتی، افتتاح شرکت تولیدی سبد پلاستیکی نیرو آفرینان شمال غرب را از جمله پروژه‌های افتتاح شده شهری لیسار ذکر کرد.

بخشدار کرگانرود به بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی در این بخش اشاره کرد و گفت: افتتاح دیوار حفاظتی رودخانه لیسار در روستای «اوتار محله»، طرح ساحلی مروارید ساحل حجت‌محله، بهسازی آسفالت راه روستایی «لیاقاصدق» به طول 1.8 کیلومتر و دیواره حایل گابیونی کوهستان مشایخ از جمله پروژه‌های افتتاح شده روستایی منطقه کرگانرود است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این افتتاحیه‌ها بیش از دهها برنامه فرهنگی‌ورزشی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح بخش برگزار شده است.

اولیایی با بیان اینکه شهید رجایی و باهنر دو اسوه و الگوی مهم برای جامعه ما هستند، یادآور شد: پیشرفت‌های بزرگ کشور مدیون فداکاری‌های شهدا است.


4588909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است