فرهنگی‌هنری 18:50 - 11 بهمن 1393
هنرمندان برای آغاز مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند.

ایسنا: هنرمندان برای آغاز مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند.



در فاصله کمتر از 30 دقیقه به شروع رسمی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، عصر امروز 11 بهمن ماه هنرمندانی که در این دوره از جشنواره آثاری دارند، طی تشریفاتی بدون فرش قرمز وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند و در محل تعبیه شده عکس یادگاری گرفتند.



برخلاف روال چند سال گذشته که مسیری به عنوان "مسیر انقلاب" یا فرش قرمز برای مراسم افتتاحیه درنظر گرفته می‌شد بیرون و نیز در داخل سالن همایش‌ها مهمانان با شیوه نسبتا متفاوتی که شبیه فرش قرمز همیشگی نبود،روبرو شدند.



در گوشه‌هایی از سالن همایش‌های برج میلاد عکس‌ها و پوسترهایی از فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر قرار داده شده و همچنین یک تابلوی کوچک با یادداشتی درباره رسول اکرم (ص) گذاشته شده که بسیاری از هنرمندان حاضر زیر آن را امضا کرده‌اند.



در بخشی از این تابلو آمده است "یا رسول الله باشد که زبان سینمای ایران در این بحران زبانی نزدیک به کلام و زبان تو و منادی همان اخلاقی باشد که برای اکمال آن مبعوث شدی."



برای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر هنرمندانی همچون سید مهدی شجاعی، خسروسینایی، ابوالحسن داودی، باران کوثری، ویشکا آسایش، ستاره اسکندری ، آنا نعمتی، هانیه توسلی، همایون اسعدیان‌، گلاب آدینه،‌بیژن امکانیان، عبدالحسن برزیده، زرین‌دست،مصطفی کیایی، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، جعفر صانعی مقدم، احمد رمضان زاده، آزیتا موگویی، منصور لشکری قوچانی، سعید آقاخانی، الهام کردا، علی سرتیپی، رویا تیموریان، رویا نونهالی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، هومن سیدی، حسین یاری، معین کریم‌الدینی، محسن خان جهانی،محمد رضا اصلانی، ابراهیم داروغه‌زاده و ... حضور دارند.



دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر به هنرمندان با شاخه گل خوش‌آمدگویی کردند.



مجری مراسم افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم فجر احسان کرمی است.


5744716
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تاکنون هنوز نویسنده و کارگردانی به مانند رسول ملاقلی پور نتوانسته ظرفیت های پیدا و پنهان فرهاد قائمیان را به تمامیت اثر خود سنجاق کرده و اعتبار ذاتی کار خود را به این واسطه بالا بکشد؛ هنوز پتانسیل های بسیاری در این تفکر نهفته است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «مرد ابدی»، نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «پرونده مختارنامه» شامل تجربیات و حواشی ساخت سریال پرمخاطب مختارنامه در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سینا شاملو جانی بیک مستندساز که با اثر "کرمان چون کوه" نامزد دریافت جایزه در جشنواره پژواک شده، معتقد است که اثرش مخاطب را تشنه حقیقت خواهد کرد و متوجه حقایق حادثه تروریستی کرمان می شود.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از صدور 11 رای برای ناشران متخلف در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بنیاد ملی نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مسیر حرکت به سمت این تمدن توحیدی است، گفت: ما در این مسیر نیازمند حضور بانوان با تمام توان ظرفیتی هستیم و باید نقش آن ها در عرصه های مختلف پیشرفت به صورت واضح تعریف...
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» برنامه تلویزیونی «میدون خراسون» با اجرای صابر خراسانی در هفته آینده سه شب ویژه تدارک دیده که خوانندگان شناخته شده برای مردم اجرا خواهند داشت.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان شبکه های هیأت و تشکل های دینی گفت: تمام شبکه ها از هیئات مذهبی، مداحان و کانون های فرهنگی باید بتوانند در یک هم افزایی جدی، خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، صبر، تعیین آرمان و کار گروهی را از جمله الزامات کار تشکیلاتی و لازمه فعالیت موفقیت هیئت ها عنوان کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تازه ترین کتاب فرهاد حسن زاده با عنوان «امیرکبیر فقط اسم یک خیابان نیست» از سوی نشر محراب قلم منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است