استانی 15:10 - 19 مرداد 1399

۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد ایلام سالمندان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر یکشنبه در دیدار با معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: از آنجایی که بخشی از مخاطبان این نهاد در زمینه آموزش و سواد دارای مشکل هستند مایل هستیم با آموزش و پرورش استان در زمینه آموزش آنان همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های آموزشی با امکاناتی که در اختیار داریم آماده همکاری با معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش هستیم، افزود: کمیته امداد این آمادگی را دارد که به آن دسته از مددجویانی که در کلاس‌های آموزشی و سوادآموزی شرکت می‌کنند کمک‌های تشویقی لازم ارائه نماید.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار گفت: جمع زیادی از افراد بی سواد در این استان از مددجویان کمیته امداد بوده که در زمینه آموزش نیازمند کمک هستند.

جهانشاه احمدی افزود: شناسایی مددجویان بی سواد مورد حمایت این نهاد و معرفی آنان به معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان برای سواد آموزی می‌تواند یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری بین کمیته امداد و آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: برای سواد دار شدن این خانواده‌ها دو روش وجود دارد که یک روش آن معرفی این افراد برای شرکت در دوره‌های سواد آموزی آموزش و پرورش استان است و روش دیگر هم این است که کمیته امداد خود با امکاناتی که دارد نسبت به برگزاری دوره‌های سواد آموزی برای این خانواده‌ها با همکاری آموزش و پرورش اقدام کند.


10658986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است