وبگردی 14:50 - 08 خرداد 1395
در اوج سروصداهای بازار نقل و انتقالات خبری از سوشا به گوش نمی‌رسد. او این روزها کجاست و چه می‌کند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که هر روز خبرهای تازه‌ای از نقل و انتقالات و جابجایی بازیکنان لیگ برتری به گوش می‌رسد اما از سوشا مکانی خبری نیست. در این خصوص گفته می‌شود سوشا به دلیل پرونده بازی که در دادسرا دارد، احتمالاً امسال نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند. فعلاً تلفن همراه سوشا خاموش است و آمار او را از مکانی دور از ایران می‌دهند... در همین ارتباط عکسی از سوشا در بوداپست پایتخت مجارستان به دستمان رسیده است.



چندان دور از ذهن نیست که با توجه به حواشی فصل گذشته، سوشا دور از ایران فوتبالش را دنبال کند و احتمالاً به همین دلیل نیز به اروپا سفر کرده است. حال باید دید سوشا برای آینده‌اش چه تصمیمی دارد و مقصد بعدی او کجاست.





عکس/ سوشا این روزها کجاست و چه می‌کند



منبع: ۱۱نیوز



انتهای پیام/






7932329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر به معماهای ریاضی علاقه مندید مطلب زیر از دست ندهید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر در هدایت و درک احساسات دیگران مهارت دارید، باید از خانواده‌تان تشکر کنید زیرا کودکان ویژگی‌های عاطفی که در والدین خود می‌بینند را نشان می‌دهند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محبت‌های ما محدود به چیز‌هایی است که نوعی شناخت یا احساس لذت نسبت به آنها داریم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تکثیر برگ انجیری نیز بسیار راحت است و می‌توانید به سادگی و در منزل، گلدان برگ انجیری خود را به چند گلدان کوچک تبدیل کنید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گاهی ممکن است برخی از اطرافیان ما به دلیل مشکلاتی که برایشان لاینحل به نظر می‌آید افکار خودکشی را در سر بپرورانند و درباره این موضوع با ما صحبت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فناوری هوش مصنوعی جدا از قابلیت‌های تخصصی خود امکان همکاری یا مشورت دادن برای انجام امور مربوط به خانه‌داری را نیز دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با گسترش اعتراضات مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، بی‌بی‌سی دست به دامن دروغ تازه‌ای شده تا اذهان عمومی را از مسئله غزه و تظاهرات دانشجویان در آمریکا دور کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با گسترش اعتراضات مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، بی‌بی‌سی دست به دامن دروغ تازه‌ای شده تا اذهان عمومی را از مسئله غزه و تظاهرات دانشجویان در آمریکا دور کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تلاش کشور‌های عربی برای توسعه روابط با ایران از زمان آغاز جنگ غزه بیشتر شده، درحالی‌که تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی متوقف شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پوشش دینی بانوان و حجاب از اختراعات آیین اسلامی نیست، بلکه ریشه در تاریخ دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است