استانی 16:03 - 02 اسفند 1396
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: برنامه نوروزگاه در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد.

پیش بینی 25 درصدی افزایش مسافران نوروزی به آذربایجان غربی

به گزارش ایسنا، حسین امامی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۷ که در سالن استانداری آذربایجان غربی برگزار شد افزود: در نوروز ۹۷در همه شهرهای استان برنامه نوروزگاهی برگزار خواهد شد که زمان برگزاری نوروزگاه درارومیه از ۳فروردین تا ۹فروردین خواهد بود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی باتاکید به اینکه برای اجرای برنامه های نوروزی همکاری همه دستگاه‌ها لازم است تصریح کرد: ۲۳برنامه شاخص در سطح استان در ایام نوروز برگزار می شود که ۱۴برنامه ازجمله برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، مراسم تکمچی و برپایی سفره هفت سین در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه نوروزگاه به جد درهمه استان‌ها پیگیری می شود اظهار کرد:برای ارتقای سطح کمی وکیفی برنامه ها بیش از۱۰۰۰ نفرعوامل اجرایی ۱۹ دوره توانمندسازی را گذراندند.

امامی ادامه داد: ۵۰۰۰ تخت به صورت رسمی و با نظارت میراث فرهنگی آماده سازی شده که می توان ۵ هزار نفر را در مدارس آموزش و پرورش استان اسکان دهند.

امامی در خصوص فعالیت اتوبوس های گردشگری درایام نوروز گفت:‌تعدادی اتوبوس گردشگری در ارومیه، میاندواب، ماکو ‌،خوی و پیرانشهر برای آشنایی مسافران با جاذبه های گردشگری استان در نظرگرفته شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال با مساعد بودن آب وهوایی، استان جزو مسیرهای گردشگری قرار بگیرد و باا فزایش ۲۵ درصدی تعداد مسافران استان درنوروز۹۷، تعداد گردشگران استان به ۲میلیون نفر برسد. 

انتهای پیام


9686513
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است