ورزشی 15:51 - 07 اردیبهشت 1403
با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه پیکان رخ داده به نظر می‌رسد برکناری ابراهیم‌زاده قریب‌الوقوع است.

احتمال سرمربیگری 5 گزینه در خودروسازان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جلسه هیأت مدیره باشگاه پیکان امروز برگزار شد که مهم‌ترین محور این جلسه بررسی نتایج تیم فوتبال پیکان بود. اعضای هیأت مدیره در مورد نتایج پانزده هفته گذشته پیکان صحبت کردند و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.



در پایان جلسه نتیجه نهایی مشخص نشد و مقرر شد پس از جلسه با منصور ابراهیم‌زاده که در یکی دو روز آینده برگزار خواهد شد تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود، اما به نظر می‌رسد با توجه به واکنش ابراهیم‌زاده نسبت به صحبت‌های شیعی که پس از بازی با استقلال خوزستان از نتایج تیم ابراز نارضایتی کرده بود و اعلام کرد که هیأت مدیره از نتایج تیم راضی نیست، برکناری سرمربی پیکان قریب‌الوقوع است.



به نظر می‌رسد مسئولان پیکان به دنبال جایگزین ابراهیم‌زاده هستند تا خبر برکناری او را رسمی اعلام کنند. حتی شنیده شده که مربیانی از جمله یحیی گل‌محمدی، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی، علی اصغر مدیرروستا و زلاتکو کرانچار از گزینه‌های خودروسازان هستند. البته با توجه به اینکه مرفاوی و گل‌محمدی در تیم‌های صبا و ذوب‌آهن مشغول به فعالیت هستند احتمال حضور آنها نسبت به سایر گزینه‌ها کمتر است. همچنین با توجه به اینکه کرانچار برای حضور روی نیمکت تیم ملی امید صحبت‌هایی کرده به نظر می‌رسد او هم از گزینه‌های خودروسازان خارج شود.



تیم فوتبال پیکان در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر با 17 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.












5251813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است