وبگردی 20:41 - 05 دی 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: نسخه پزشکان الکترونیکی می‌شود و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زیر است:



نسخه پزشکان الکترونیکی می‌شود







 دکتر دیناروند گفت: برنامه نسخه‌نویسی الکترونیکی تا پایان سال به صورت پایلوت در دو استان اجرا می‌شود و ظرف چند سال در کل کشور اجرایی خواهد شد.







تنظیم جرم و جریمه در آیین‌نامه تقلب‌های علمی/ پیشنهادات شورای معاونین در آیین‌نامه اعمال شد


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: میزان جرم و جریمه دانشجویان و اساتید در آیین‌نامه تقلب‌های علمی تنظیم شده است.





میزان شارژدهی باتری موبایل و تبلت خود را بالا ببرید + دانلود


کی از نقایص تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها پایین بودن میزان شارژدهی باتری این دستگاه ها است که البته می توان با نصب یک نرم افزار کاربری آن را افزایش داد.





پیدا شدن یک ناحیه مرموز در مریخ به شکل مغز انسان + تصاویر


یک ناحیه‌ی آتشفشانی در سیاره مریخ شباهت باور نکردنی با مغز انسان دارد.





بازیابی حافظه از دست رفته در بیماران مبتلا به زوال عقل


تحقیقات صورت گرفته توسط محققان آمریکایی نشان می‌دهد، حافظه از دست رفته در بیماران مبتلا به زوال عقل از طریق بازیابی ارتباطات سیناپسی قابل بازیابی است.







تجهیز مراکز درمانی محروم استان، دستاورد مهم سفر وزیر بود


دکتر طیب قدیمی گفت: بیشترین تمرکز وزیر محترم بهداشت در سفر سه روزه به استان کردستان، سرکشی و تجهیز مراکز محروم استان بود که بسیاری از تجهیزا با ورود وزیر به استان، محقق گردید.





پذیرش رشته IT برای اولین بار در مرکز علمی کاربردی کرج


سرپرست مرکزآموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از آغاز ثبت نام بدون آزمون 16 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.





بهبود خدمت رسانی به مبتلایان به سکته مغزی با اجرای طرح تحول در نظام سلامت


دبیر اجرایی همایش بین المللی تازه های بازتوانی عروق بعد از سکته مغزی، طرح تحول در نظام سلامت را در بهبود خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سکته مغزی، بسیار موثر دانست و گفت: در کتاب جدید تعرفه سلامت، فرآیند خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سکته مغزی به صورت کامل تعریف شده و امکان اجرای آن در بیمارستان ها فراهم شده است.





صدور کارت‌های رنگی سلامت برای شهروندان


 دکتر سیاری گفت: قرار است افراد جامعه صاحب کارت‌های سلامت با سه رنگ سبز، زرد و قرمز با توجه به شرایط سلامت‌شان شوند.





رمز و رازهای Sony یکبار دیگر فاش شد + جزئیات


این تبلت جدید دارای نمایشگر 12.9 اینچی خواهد بود که رزولوشن این نمایشگر 3840 در 2400 است و شنیده شده به کمک یک پردازشگر اسنپدراگون کار می کند.


5488414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سناریو «دستگیری، تجاوز و قتل دختران» محدود به امروز و سال ۱۴۰۱ نیست؛ بلکه این سناریو از سوی رسانه‌ها و جریان‌های برانداز، ۲ دهه است تکرار می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله گمشده روستای یلی بدراق شهرستان کلاله پس از ۵ روز جست‌وجو به کمک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق پیدا شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» افرادی که در خانواده‌های سمی بزرگ شده اند، اغلب در دوره بزرگسالی با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از شرایط زمینه‌ای مهم در زمینه مشارکت سیاسی زنان ساختار نابرابر و مردسالاری در حوزه کنشگری سیاسی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات غرورانگیز مجاهدان فلسطینی در قالب طوفان الاقصی در ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳)، اما همه این رشته‌ها را پنبه کرد و چنان ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی زد که هیمنه آن در ابعاد دفاعی، امنیتی، نظامی و اجتماعی یکجا فروپاشید. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رضایت فرد از ظاهر و اندام خود موجب احساس ارزشمندی و بهبود عزت نفس در فرد می‌شود؛ اما آن چیزی که عزت نفس را بالا می‌برد صرفاً ظاهر زیبا و یا زیبایی بینی نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها حمایت از مردم غزه به نقطه کانونی وحدت‌بخش میان امت اسلامی بدل شده است. در این شرایط استعمار نو برای وارونه نشان دادن شکست‌های میدانی مار دست‌آموز خود در منطقه، باز هم به دسیسه همیشگی متوسل شده است؛ تفرقه بینداز و حکومت کن! 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های اخیر منابع خبری از قریب‌الوقوع بودن صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری خبر دادند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اینترنت و فضای مجازی به همان میزان که مفید و سودمند است، می‌تواند برای کودکان و نوجوانان مخرب باشد این امر نیازمند کنترل مستقیم است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است