اقتصادی 10:44 - 03 آبان 1393
یک دستگاه خودروی «ژیان» را در اولین سال تولیدش می‌بینید.

به گزارش عرش نیوز:تولید خودروی ژیان در ایران از اواخر دهه 1340 در شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) آغاز شد. ژیان برای سال‌ها در یک مدل و بصورت سواری هاچ‌بک تولید می‌شد اما پس از سال 1353 بر تنوع مدل ژیان‌های تولیدی افزوده شده و مدل وانت این خودرو با نام "ژیان مهاری" و "ژیان پیکاپ" (وانت اتاق‌دار) تولید شد.



منبع:اقتصاد انلاین

5031607
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان بانک مرکزی، بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد اقدامی که می‌تواند در شناسایی خانه‌های خالی نقش آفرینی کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرزین از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد با بیان اینکه آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت گفت: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشد‌های اقتصادی سال‌های اخیر است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر اقتصاد در تشریح روش‌های تامین مالی برای تحقق جهش تولید، گفت: شورای تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد برای این منظور تشکیل شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۱۷ اردیبهشت ماه نواحی غربی کشور درگیر بارش باران و وزش باد شدید است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که تمامی آن‌ها بدون منابع مالی متقاضی و بانک‌ها در حال انجام است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فکری گفت: ۲۳ سند در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری، مالی و بانکی آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با بازگشت زائران حج عمره تا به امروز یک هزار و ۵۰۰ زائر از خانه خدا وارد کشور شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر نظارت و تهیه طرح‌های جهاد روستایی گفت: در سال گذشته بیش از ۶ میلیون سند مالکیت روستایی با مشارکت مردم صادر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است