فرهنگی‌هنری 17:13 - 13 بهمن 1394
پس از افشاگری های سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو و امیرحسین آکادمی گوگوش از اتفاقات پشت پرده شبکه من و تو، این بار شرکت کنندگان بفرمایید شام به میدان آمدند.

پس از رسوایی آکادمی گوگوش؛ این بار تعرض به یک کودک و ۲ زن! +ویدئو (18+)

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، در برنامه زنده مسابقه خوانندگی شبکه ماهواره ای "من و تو"  با نام "استیج"، شرکت کننده ای در پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقاتی که پشت پرده رخ داده انتقاد و صحنه را ترک کرد.

 

سولماز، شرکت کننده برنامه استیج پس از امتناع از شرکت در این مسابقه در برنامه زنده تلویزیونی من و تو گفت: «به دلیل اتفاقات پشت پرده شبکه من و تو به نشانه اعتراض از این مسابقه انصراف می دهم و آن را ترک می کنم.»
 
 
البته رها اعتمادی، مجری این برنامه در اقدامی عجولانه حرف های سولماز را قطع و سانسور کرد و نگذاشت که وی اظهاراتش را ادامه دهد. البته این کار رها اعتمادی و چهره وی که به اذعان مخاطبین تا مرز سکته رفته بود، جنجال را برای این شبکه مستقر در لندن چندین برابر کرد.
 
 
این افشاگری شرکت کننده که همانند آوار بر سر این شبک هانگلیسی خراب شد، با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیرحرفه ایی بودن متهم کردند.
 
 
سولماز همانطور که در اینستگرامش هم توضیح داده بود، به طرفدارانش وعده توضیح کافی و بازگو کردن ماجرای پشت پرده شبکه من و تو را داده بود؛ اما اکنون که چند روز از اعتراض وی گذشته است گویا تحت فشار مانع بازگو شدن حقایق شدند.
 
 
هر چند شبکه من و تو و رها اعتمادی سعی می کنند از جانب سولماز سخن بگویند و رسوایی این شبکه را به گونه ای جمع و جور کنند؛ اما مخاطبان تا زمانی که خود سولماز نیاید و توضیح کافی ندهد هر گونه به اصطلاح ماست مالی از سوی شبکه و عوامل من و تو را قبول نخواهند کرد.
 
 
بعد از افشاگری این خواننده معترض، "امیرحسین کریمی" از خوانندگان آکادمی من و تو طی مصاحبه ای از پشت پرده این شبکه پرده برداری کرد.
 
 
 
به دنبال این افشاگری‌ها درباره پشت پرده‌های این شبکه بود که، "معین سعیدی" از کارمندان اخراجی من و تو، با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه‌کننده برنامه "بفرمایید شام" این شبکه به یک کودک و ۲ زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت.

 

بعد از افشاگری های خوانندگان آکادمی، این بار شرکت کنندگان بفرمایید شام نیز به میدان آمدند تا از پشت پرده ها و اتفاقات هولناکی که از سوی عوامل شبکه من و تو می افتد پرده بردارند.

 

 

در ویدئوی منتشر شده، شرکت کنندگان بفرمایید شام از تجاوزهای جنسی که توسط عوامل شبکه من و تو رخ داده است پرده بر می دارد و با بازگویی اتفاقات مختلف، همجنس گرایی تیام و تجاوزهای جنسی عوامل شبکه من و تو را ذکر می کنند.

 

پیش از این هم بارها  خبرهایی از حواشی و جنجال های غیراخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود، اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند.

 

 

آنچه در ادامه می بینید، وقایع بازگونشده و پشت پرده مسابقه آکادمی و انتقادهای جنجالی از شبکه تلویزیونی من و تو از زبان شرکت کنندگان بفرمایید شام است، که پیشاپیش از مخاطبان بابت پخش برخی اظهارات عذرخواهی می کنیم:

 
 
 
 

 

 


7647316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی شهرداری تهران گفت: در فرهنگسرا‌های شهر تهران برنامه‌های مختلفی برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) داریم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: از شهادت رئیس جمهور تا الان ۱۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده و این روند ادامه دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد حوزه و دانشگاه گفت: دین مثل روضه امام حسین (ع) است، که شما دوستش داری و حقیقت اسلام انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌اش است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برخی از شعرای کشورمان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، ابیاتی را به امام حسین (ع) تقدیم کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی از برپایی صد نمایشگاه قرآنی در هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سامانه ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ پذیرای متقاضیان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آرمین امیریان با اثر «آینه» در رقابت بین‌المللی عکاسی در مونیخ آلمان برگزیده شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» انیمیشن سینمایی «لوپتو» راهی بیستمین دوره جشنواره جهانی فیلم کازان روسیه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «نگاهی ناگهانی به چیز‌های عمیق‌تر» با صدای تیلدا سوینتون به عنوان راوی و درام «دوست داشتنی» جوایز اصلی جشنواره کارلووی واری ۲۰۲۴ را به خانه بردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است