ورزشی 11:43 - 07 بهمن 1393
در نشست نواب رییس هیات های استانی فدراسیون فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال گفت: من قول می دهم هر بودجه ای که وزارت ورزش برای بانوان اختصاص داد، فدراسیون فوتبال دو برابر آن را در بخش بانوان خود هزینه کند.

کفاشیان: دو برابر بودجه مدنظر وزارت ورزش را به بانوان اختصاص می‌دهیم

علی کفاشیان در نشست نایب رییسان هیات های فدراسیون فوتبال درباره توجه به بخش بانوان این فدراسیون تصریح کرد: من در هر جایی که فعالیت می کردم، تمام تلاشم این بوده که در ورزش بانوان تحول ایجاد کنم و حقی که از آنها ضایع شده است را به آنها برگردانم. فدراسیون ها به قدری درگیر تیم های مردان خود هستند که اهمیتی به زنان نمی دهند. اما فدراسیون فوتبال این رویه را ندارد و بانوان جزو برنامه های مهم این فدراسیون هستند. همان طور که می‌دانید حدود 5 تیم ملی بانوان از طرف فدراسیون حمایت می شود و ما از هیچ نظر برای آن ها کم نمی گذاریم. اعتقاد ما این است که فوتبال بانوان می تواند نقش خوبی در آسیا ایفا کند و همان طور که در نتایج امسال بانوان شاهد بودیم، دختران ما حرف های زیادی برای گفتن دارند.

کفاشیان درباره انتظارش از مسئولان وزارت ورزش در خصوص ورزش بانوان اظهار کرد: همان طور که خانم شهریان انتظار دارند که فدراسیون بودجه ای را به بانوان اختصاص دهد، من هم از آن ها می خواهم در وزارت ورزش بودجه ای را برای بانوان در نظر بگیرند و من قول می دهم که هر بودجه ای که وزارت ورزش برای بانوان در نظر گرفت دو برابر آن را از طرف فدراسیون به بانوان بدهم. وزارت تاکنون بودجه امسال ما را نداده و می خواهم حداقل سهم خانم ها را به ما بدهند تا بتوانیم تسهیلات بیشتری برای آن ها فراهم کنیم. انتظار دیگر من این است که خانم شهریان با همکاری فدراسیون فوتبال راهکارهایی را برای حضور تیم های ملی دختران بین 4 تیم برتر آسیا پیدا کند تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره لیگ برتر فوتبال بانوان نیز گفت: امسال سازمان لیگ نگاه ویژه ای به لیگ برتر بانوان داشت و بخشی از بودجه این سازمان را به بانوان اختصاص داد. در واقع ما ساماندهی لازم را انجام می دهیم تا لیگ های بانوان از شرایط موجود بی بهره نباشند و بتوانیم حق بانوان را بگیریم و به بخش خودشان اختصاص دهیم.

او همچنین درباره بودجه AFC و فیفا برای بانوان اظهار کرد: AFC و فیفا شعارهایی را در خصوص حمایت فوتبال بانوان در سراسر جهان داده اند و ما امیدواریم با روابطی که خانم هراتیان با مسئولان آن ها دارد، بتوانیم بودجه ای را برای بانوان ایران بگیریم.

کفاشیان در پایان گفت: مسائل فرهنگی در فوتبال بانوان بسیار مهم است و خوشبختانه در مدت 7 سالی که اردوهای بانوان را تشکیل می دهیم، هیچ مشکلی وجود نداشته و حتی در مسابقه های برون مرزی نیز هیچ چیز منفی منعکس نشده است. با این حال نایب رییسان نقش مهمی در کارهای فرهنگی دارند و می توانند با هشدارهای بجا به نوجوانان و جوانان فوتبالیست به فدراسیون کمک کنند تا در بحث فرهنگی دچار مشکلی نشویم.

انتهای پیام


5712027
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است