استانی 13:43 - 02 مرداد 1393
امام جمعه چایپاره تأکید کرد
امام جمعه چایپاره بر حضور حداکثری مردم چایپاره در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

لزوم حضور حداکثری مردم چایپاره در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بار دیگر، تراژدی غمناک جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه در ماه ضیافت الهی تکرار شد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با نقشه ای از قبل طراحی شده، مسلمانان جهان را به فتنه، تفرقه و تکفیر گرفتار کرده و رژیم اشغالگر قدس نیز با استفاده از غفلت مسلمین و سکوت شرم آور و مرگبار مجامع بین‌المللی و دولت‌های منافق عربی، جنایات ضد بشری خود را تداوم بخشیده است.

امام جمعه چایپاره افزود: ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان، و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهادهایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می‌زنند و شرم و ننگ ابدی بر خشونت طلبان خشک مغز و متعصبی، که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادر کشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی همان می‌کنند که اسراییل در غزه و فلسطین انجام می‌دهد.

ابراهیمی با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: مردم ولایت‌مدار و سلحشور شهرستان چایپاره یکبار دیگر، یکپارچه و متحد، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم آزاده فلسطین و با محکوم کردن جنایات ددمنشانه و وحشیانه صهیونیست‌ها، نشان می‌دهند که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، هیچگاه پرچم دفاع از مظلومین را بر زمین نخواهند گذاشت.


4316124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است