سیاسی 19:49 - 07 خرداد 1394
اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تمدیدهای علیه سوریه را تمدید و نام یک مقام ارشد سوری را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

فارس: اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه سوریه را تمدید کرده و نام یک مقام ارشد این کشور را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.



دولتهای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه همزمان با تمدید یکساله تحریم‌ها علیه طرفداران بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، نام یک مقام ارشد نظامی را به فهرست تحریمی خود اضافه کرده‌اند.



اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۱، اندکی بعد از آغاز ناآرامی‌ها در سوریه علیه رئیس‌جمهور و طرفداران او قوانین منع سفر و مصادره اموال به تصویب رسانده‌اند.



بعد از گذشت ۵ سال از بحران سوریه، هم‌اکنون نام ۲۰۰ فرد و ۷۰ سازمان در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا قرار گرفته است.



دولتهای اتحادیه روز پنجشنبه تصمیم به تمدید یک ساله تحریم‌ها علیه نفرات و سازمان‌های موجود در این فهرست گرفته و نام یک مقام بلندپایه نظامی را هم به آن اضافه کردند.



اتحادیه اروپا، این مقام که اشاره‌ای به نامش نشده را به «سرکوب غیرنظامیان در دمشق و حومه آن» متهم کرده‌اند. خبرگزاری رویترز اشاره‌ای به نام این مقام نکرده است.


6462253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز به قانون، حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل حزب اعتدال و توسعه طی احکام جداگانه‌ای معاونین امور آموزش و امور هماهنگی کانون‌ها را منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور وضعیت شهرستان ری را در تقسیم استان تهران مشخص کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان انرژی اتمی اعلام کرد نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جبهه ایران اسلامی کاندیدا‌های خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سرلشکر رشید گفت: دو عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق که اقدام نظامی مستقیم ایران علیه رژیم بود، به‌وضوح نشان داد که اسرائیل به‌شدت آسیب‌پذیر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظریف گفت:دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مجلس یازدهم و به دنبال آن مجلس دوازدهم را به جرات می‌توان بنیانگذار مجلس نوین در ایران عنوان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارشی از عدم انجام تکلیف قانونی توسط سازمان محیط زیست را منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است