ورزشی 00:01 - 06 مهر 1399

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر/ تیم گل‌محمدی به ثبات رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۰ فردا یکشنبه به مصاف السد قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزرشگاه اجوکیشن سیتی می‌رود.

سرخپوشان پایتخت که با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه C مسابقات شدند توانستند در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل الشارجه امارات چهار گل بزنند تا آمار خود را در این بخش بهبود ببخشند.

عملکرد ایده‌آل بازیکنان پرسپولیس در این دیدار باعث شد تا کادر فنی این تیم برای دیدار با السد قطر به فکر ایجاد تغییر نباشد.

حامد لک با وجود مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای خود می‌تواند این تیم را برای دیدار با شاگردان ژاوی همراهی کند تا از دروازه سرخ‌ها بار دیگر حفاظت کرده و به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت خود در پنجمین بازی باشد.

تنها نگرانی پرسپولیس از آخرین وضعیت مصدومیت سعید آقایی است که مانع از حضور او در تمرینات گروهی ریکاوری سرخ‌ها شد.

در صورتیکه سیامک نعمتی با توجه به مصدومیت خود نتواند برای این تیم در دفاع راست بازی کند مهدی شیری و کنعانی زادگان جای او را خواهند گرفت تا سیدجلال حسینی به قلب خط دفاعی این تیم بازگردد.

قدرت سرزنی و سرعت بالای هافبک‌ها و مهاجمان السد قطر نظیر بغداد بونجاح و اکرم عفیف باعث شده تا کادر فنی سرخپوشان برنامه ویژه ای را برای مهار پاس‌های عمقی به این بازیکنان در نظر داشته باشند.

میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، بشار رسن و احسان پهلوان به همراه وحید امیری هافبک‌های پرسپولیس را در این دیدار تشکیل می‌دهند و در فاز هجومی قرار است پهلوان و امیری به عیسی آل کثیر در خط حمله اضافه شوند.


10735246
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است