استانی 17:47 - 07 آذر 1393
امام جمعه کرج گفت: دشمن برای بسیج و بسیجیان برنامه‌ریزی کرده است و با ترفندهای مختلف سعی در نابودی این قدرت مردمی دارد.

امام جمعه کرج: دشمن بسیج را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن اشاره به فرا رسیدن روز مجلس، اظهار داشت: وضع قوانین مفید برای جامعه، توجه ویژه به بُعد نظارتی، حضور فعال در جریانات سیاسی داخل و خارج و موضع‌گیری به‌موقع مجلس، از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های مجلس به شمار می‌رود.

وی افزود: نمایندگان مجلس زبان و آیینه افکار مردم هستند و باید در موقع لزوم در جریانات مختلف ورود کرده و موضع‌گیری کنند؛ زیرا این عمل به‌موقع آن‌ها در جامعه اثربخش خواهد بود.

این مقام مسئول تأکید کرد: مجلس محل قانون‌گذاری است و باید از سیاست‌بازی به دور باشد. مجلس باید با نیازهای واقعی مردم را بشناسد و در حطیه فعالیت خود به رفع آن‌ها بپردازد.

حسینی همدانی ابراز داشت: مجلس محل ریاست‌بازی نیست، نمایندگان باید با اخلاق و ادب مشکلات مردم را مرتفع سازند و از حرکت در مسیردستیابی به قدرت و پول پرهیز نمایند.

امام جمعه کرج در ادامه از مذاکرات هسته‌ای ایران سخن به میان آورد و گفت: تاکنون تیم مذاکره‌کننده کشورمان با شجاعت ازحقوق ملت مسلمان ایران در نشست با گروه 1+5 دفاع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: آمریکا فکر می‌کرد درنشست وین زمینه‌ای برای خواسته‌هایش فراهم شده است اما تیم مذاکره‌کننده کشورمان در این نشست‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تذکرات مسئولان کشور، خوب عمل کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود باگرامیداشت هفته بسیج و با تأکید بر رهروی بسیج از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس انقلاب گفت: بسیج زمان‌شناس است و بر اساس مقتضیات زمان به وظیفه خود عمل می‌کند.

امام جمعه کرج با بیان این‌که بسیجیان از سربازان ولایت هستند، گفت: بسیج توانسته تنها مجموعه‌ای باشد که منویات رهبری را اجرا نماید و از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌ای نهراسد.

حسینی همدانی در پایان ابراز داشت: دشمن برای بسیج و بسیجیان برنامه دارد؛ لذا بسیجیان نباید لحظه‌ای از دشمن غافل شوند و بدانند که دشمن ما استکبار جهانی و به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام


5290182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است